Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmesti rokotetut perusterveet, millaiset oireet omikronissa?

Vierailija
16.01.2022 |

Onko täällä perusterveitä, jotka ovat sairastaneet omikronin 3. rokotuksen jälkeen?

Mietin onko minulla se, kun melkein 2 viikkoa ollut kurkku kipeä, väsyttää ruumiillisesti ja palautuminen on todella heikkoa. Hiihdin eilen jotain 2 km, ja älykellon mukaan en ole palautunut juurikaan vaikka olen hyväkuntoinen. Silti ei ole muita oireita ja kotitestit negatiivisia (4 tehtynä tähän mennessä).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää kokemuksia, onko 3. rokote suojannut itse tartunnalta esim. altistustilanteissa tai perheen sisällä.

Vierailija
2/8 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitestit on hankalia, kun ne voi ottaa väärin tai eivät vain näytä oikein. Jokaisella pitäisi olla oikeus päästä testiin ja tietää, onko sairastanut taudin. Myös myöhempien pitkäaikaisoireiden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että minä olen perheestä ainoa jolla on mitään oireeksi sopivaa, eli jos minulla onkin covid, niin se ei ole ilmeisesti tarttunut perheenjäseniin. Sitä juuri mietin, että onko infektio päällä mutta niin alhaiset virusmäärät että ei tartu eikä näy testissä. Ap

Vierailija
4/8 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää kokemuksia, onko 3. rokote suojannut itse tartunnalta esim. altistustilanteissa tai perheen sisällä.

Miksi olisi? Ei koronarokotteet suojaa tartunnoilta vaan vähentävät vakavia oireita.

Vierailija
5/8 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivastuttaa ja nenä valuu... ihan lyhyen hetken alussa oli pieni kuume ja kova kurkkukipu. Tukkoinen olo. En hakua edes kuvitella millainen tää tauti on ilman rokotuksia ja jos vielå muuetnkin sattuis huono onni.

Vierailija
6/8 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut 3. rokotuksen enkä ole saanut koronaa, vaikka mies sairastui siihen jo kaksi viikkoa sitten. Lapset (jo täysi-ikäisiä) oli sairastuivar ennen miestä flunssaan ja ainakaan kotitestin mukaan heillä ei ollut koronaa, eikä olleet sairaina kovinkaan monta päivää. He ovat saaneet 2. rokotteet melkein kaksi kuukautta myöhemmin kuin mies sai.

Vierailija
7/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut 3 rokotusta ja nyt korona päällä. Yskä, nenän tukkoisuus, huimaus, vatsa sekaisin ja nyt viidentenä päivänä haju-ja makuaisti katosivat. Monia oireira, jotka eivät ole tyypillusiä omikronille.

Vierailija
8/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut 3 rokotusta ja nyt korona päällä. Yskä, nenän tukkoisuus, huimaus, vatsa sekaisin ja nyt viidentenä päivänä haju-ja makuaisti katosivat. Monia oireita, jotka eivät ole tyypillisiä omikronille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi