Päästäisitkö miehesi
työpaikan pikkujouluihin, mikäli olet aika vasta paljastanut että on salaa viestitellyt (nais)työkaverinsa kanssa? Kuulemma vain ystävyyttä, ruokatunneilla kyllä käyneet lounastamassa yhdessä. Vaikka molemmilla pieniä lapsia, pitkä avioliitto joka varmasti esteenä vakavampaan, mutta silti epäilen yhä. Juuri se että valehteli teksiviestit ym. Miksikö? Kuulemma en ymmärtäisi naisen ja miehen välistä ystävyyttä? Juuri nythän se vaikea vasta onkin ymmärtää..Enkä nyt osaa luottaa varsinkin kun kohta alkaa se pikkujoulujuhlakausi.
Kommentit (10)
mutta en kyllä todellakaan ilahtuisi asiasta ja kyllä ilmaisisin mielipiteeni aika voimakkaasti.
Kyllä tuollainen salainen viestittely, varsinkin työkaverin kanssa herättää epäilyksiä.
Ja ne pikkujouluthan on sitä pettäjien luvattua aikaa...
Pakkohan se olis jos olis sinne menossa. Mutta ei olis mukavaa odottaa kotona ja miettiä mitä kaikkea voikaan parhaillaan tapahtua. Ja hereillä odottaisin!
Jos mieheni haluaisi mennä, niin mikä minä olisin häntä estämäänkään...
Tiedätkö millaisia viestejä he ovat lähetelleet? Toisaalta, JOS miehesi ja tämä työkaveri haluavat jotain suhdetta kehittää, niin kyllä sitä keksii muitakin paikkoja/tilaisuuksia kuin firman pikkujoulut (joissa sitä paitsi on muitakin silmiä näkemässä)...
käydään syömässä ja mennään jatkoille baariin, pomo tarjoaa juomat myös avio/avopuolisoille.
Samoin tekee mies omassa firmassaan, kustantaa pikkujoulut myös omien työntekijöiden puolisoille.
Mutta jos haluaisi mennä, niin en kieltäisi. Eri asia on se, olisinko hyvillä mielin (no EN), tai lähtisinkö kenties itsekin jonnekin ystävien kanssa bilettämään (en tosiaan jäisi kotiin marttyyrina miestä odottelemaan).
josta täytyy noin kovasti pitää kiinni, ettei petä? Eli päästäisin, sillä ei se homma siitä kiinnipitämisestä ainakaan parane. Ja haluatko todella miehen, joka ei petä vain sen takia, että et päästä sitä koskaan mihinkään?
yy lastensa äidiltä " luvan" .
Jos miehesi on lähdössä vieraan naisen matkaan, hän tekee sen kyllä, päästit tai et. Sori.
Voithan kertoa miehellesi miten hän voi hyvittää tämän valehtelun, mikä olisi sinusta sopivaa?
Meillä minä puhun suoraan kun minua harmittaa tai vanha haava nousee pintaan. Ja jos epäilen miehen taas salailevan kysyny suoraan mikä on homman nimi jne.
Lapsille annetaan menemisiin lupa tai ollaan antamatta.
jos se sua pettää niin sitten se on niin tarkoitus mennäkin, kyllä se sitä pettämistä voi tehdä muuallakin kuin pikkujouluissa. Mutta miksi et itse menisi mukaan?