Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää miksi koulutetut naiset haluavat AINA rajua seksiä??

Vierailija
13.05.2015 |

Olen tässä tahtomattani ollut vapailla markkinoilla muutaman vuoden ja tänä aikana päätynyt sänkyyn useamman naisen kanssa. Hämmentävä huomio, jonka olen tehnyt on, että hyvin koulutetut / työssään esimiesasemassa olevat naiset ovat poikkeuksetta halunneet jopa minun mittapuulla rankkaa seksiä / jonkin sortin ihmeellistä alistamista. Vanhana harrastajapsykologina olen miettinyt, mistä tämä voi johtua. Onko syy yksinkertaisesti se, että koulutetut naiset usein ovat tottuneet hallitsemaan asioita elämässään yleensä, ja haluavat seksissä heittäytyä jonkun toisen hallittavaksi vai mistä on kyse?

Mitä mieltä olette tästä? Toivoisin, että epäasialliset kommentit jättäisitte sanomatta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän se.

Vierailija
2/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh. En ole mitekään hyvin kouluja käynyt ja pidän rajusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvin koulutettu ja tykkään siitä, että mies alistaa. Ihan normaalia jai.

Vierailija
4/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakadtan sitä. Olen sinut itseni ja seksuaalisuuteni kanssa ja uskallan vaatia hyvää seksiä :)

Vierailija
5/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! En ole asiaa hirveästi pohtinut, mutta luulen, että olet oikeilla jäljillä. Kun työssään joutuu ottamaan jatkuvasti vastuuta ja esiintymään itsevarmana alaisilleen omia heikkouksiaan näyttämättä, on ihanaa, että kotona joku "näyttää kaapin paikan".

Vierailija
6/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on pikkusen liian pieni otanta :D Väitän ihan lonkalta että olen harrastanut seksiä huomattavasti useamman korkeakoulutetun ja/tai esimiesasemassa olevan naisen kanssa, kuten myös vähemmän kouluttautuneidenkin naisten. En ole havainnut seksimieltymyksissä mitään jakoa koulutuksen perusteella :) Todellisuudessa väite taitaakin olla vain ap:n mielikuvituksen tuotetta.

Vierailija
7/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä minkäänlaisesta alistamisesta. Olen DI ja ekonomi.

Vierailija
8/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, minä olen hyvin koulutettu nainen (FM), työssäni päättäjän asemassa (yrittäjä) ja en pidä mistään rajuilusta, alistuksista enkä muistakaan pervoiluista - vain kiltistä "vaniljaseksistä". Väitteesi tulee näin todistettua vääräksi - koulutetut naiset eivät AINA halua rajua seksiä. Niin, ja en myöskään harrasta satunnasseksiä, saman ukkelin kanssa olen touhuni touhuillut jo 25 vuotta.

Vierailija
9/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin siitä, että sängyssä mies vie. Alistamista en ole kokeillut. Ja työssäni teen päätöksiä, joudun olemaan kova ja vahva!

Vierailija
10/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "koulutettu" nainen ja en tykkää yhtään rajusta seksistä. Haluan ennemmin rakastella hellästi. Joten älä yleistä...

Vierailija
11/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa oikeasti että mies ottaa ohjat ja ottaa naisen.

Vierailija
12/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä alistamisesta enkä vähäisessäkään kivusta. Haluan hellää ja huomioivaa seksiä. Olen johtavassa asemassa oleva, koulutukseltani maisteri. Ei kannata yleistää omia kokemuksiaan.

Vierailija
13/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä varmaan lähetät sellaista energiaa, joka saa tietyntyyppiset naiset ajattelemaan, et sä olisit sellainen alistava mies sängyssä, josta he tykkäisivät. Aika harvat miehet lähettää sellasta vibaa, ni ehkä sulle sitten on tilastollisesti enemmän kertynyt sellaisesta seksistä tykkääviä naisia. Btw, onko kokemusta myös amisnaisista, jotta voit tehdä vertailua?

Vierailija
14/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:45"]

Sä varmaan lähetät sellaista energiaa, joka saa tietyntyyppiset naiset ajattelemaan, et sä olisit sellainen alistava mies sängyssä, josta he tykkäisivät. Aika harvat miehet lähettää sellasta vibaa, ni ehkä sulle sitten on tilastollisesti enemmän kertynyt sellaisesta seksistä tykkääviä naisia. Btw, onko kokemusta myös amisnaisista, jotta voit tehdä vertailua?

[/quote]

Luultavasti näin. Itse en koe sellaisia alistajavibaa lähettäviä miehiä tippaakaan seksuaalisesti kiinnostavina, joten en päätyisi ap:n kanssa vällyjen väliin.

Vierailija
15/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "useampi" niin saadaan vähän käsitystä tuosta otannastasi. Pikkasen isottelevampi tyyppi saattaa jo laskea 3 useaksi...ja onhan se, verrattuna vaikka 0:n :)

Vierailija
16/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei s&m seksistä pitämisellä ole mitään tekemistä koulutuksen kanssa. Uskallan väittää, että suurin osa tiedostaa sen puolensa itsessään jo niin nuorena kuin seksi alkaa enemmän kiinnostaa.

Vierailija
17/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka haluaa, että sitä vedetään hiuksista, läpsitään ympäri kroppaa, kuristetaan jne on päästään sekaisin. Voitte sanoa mitä haluatte ja esittää sen olevan fetissi, mutta oikeasti olette sairaita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi