Jännittää, tyttö tuo kumppaninsa näytille
Jännittää ihan hirveesti, tyttö laittoi viestiä että tänään tuo tyttöystävänsä näytille. Hyväksyn lapsen suuntautumisen ja tuen häntä, mutta silti jännittää millaisen tytön se tänne tuo. Tulevat siinä 5 aikaan, itse olen kotona vapaapäivän takia. Ei meinaa mikään pysyä kädessä enään.
Kommentit (57)
Tuuu sit kertomaan miten meni! Oot ihan mahtava äiti, kaikki eivät hyväksy tälläisiä asioita. Hyvin se menee!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:27"]Vähän kuuluukin tuollaiset ensitapaamiset jännittää, mutta eiköhän se ihan hyvin mene! Aiotteko vaikka kahvitella, onko jotain tarjottavaa? Minä ainakin rentoudun uusissa tilanteissa kunhan saan jotain pientä pupellettavaa siihen sivuun.
[/quote]
meinaan tarjota kahvia tai teetä. Oli tytön toive.
ap
Ole vain oma itsesi. Tyttöjä jännittää takuulla myös!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 15:29"]
Eiköhän tuo mene ohi kun menee lesboilut pois muodista. N31
[/quote]
Kuten joku sanoi, jos mitään kiinnostusta ei ole niin olisi vaikea olla toisen kanssa suhteessa. Jotkut nuoret kyllä kokeilevat uteliaisuudesta, samalla lailla kuin jotkut jotka myöhemmin tunnustautuvat lesboiksi kokeilevat nuorina miesten kanssa. Mutta en mä ainakaan voisi olla suhteessa jossa minkäänlaista esim. seksuaalista kiinnostusta ei ole, ja sitä on aika paha nyhjäistä täysheteron naisen naista kohtaan.
Tyttö soitti just ja ilmoitti että ovat tulossa. Tipun kohta tuolilta.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:34"]
Onneksi sille 16v:lle voi muistuttaa, että mieli muuttuu vielä moneen kertaan. Lebous ei ole niin yleistä kuin mitä julkkikset kaapistatuloillaan antavat ymmärtää.
[/quote]
Minä ainakin olen lesbo. Aiemmin luulin, että olen rekkamies.
Pääsääntöisesti kaikki vastaani tulevat naiset herättävät minussa haluja, ja vähintäänkin kuvittelen, miltä ihana naisellinen vartalo tuntuisi ja tuoksuisi halatessa. Tämä siis aamuruuhkassa n, 10 kertaa minuutisa,
T. M48
AP toivon että äitini olisi samanlainen kuin sinä! Tarkoitan että kun hyväksyt lapsesi sellaisena kuin hän on. Äitini katkaisi aikoinaan minuun välit seksuaalisen suuntautumiseni takia ja olen ollut asiasta hyvin surullinen. Olin tuolloin vielä alaikäinen ja olisin äitiä vielä tarvinnut edes henkiseksi tueksi :( Mutta kaikkea hyvää teille iltaan, hyvin se menee!
Hyvin kaikki menee! Kerropa sitten illalla kuulumiset.
Tytöt istuu olohuoneessa sillä välin, kun keitän teetä. Ihan fiksun oloinen tyttö on, mitä olen ehtinyt kysellä. Ulkonäöltään samantyylinen, kuin oma tyttöni. Molemmilla punk- vatteet päällä ja pystytukat.
ap
Jaaha, ketkäs foobikot täällä ovat käyneet miinustelemassa? Menkää muualle purkamaan sisäisiä patoutumianne.
Mihin katosi se toinen ketju samasta aiheesta?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:14"]
Tytöt istuu olohuoneessa sillä välin, kun keitän teetä. Ihan fiksun oloinen tyttö on, mitä olen ehtinyt kysellä. Ulkonäöltään samantyylinen, kuin oma tyttöni. Molemmilla punk- vatteet päällä ja pystytukat.
ap
[/quote]
Varmasti suloinen pari :)
Tyttösi saa olla onnellinen kun hänellä on tuollainen äiti <3 Kyllä se jännitys siitä katoaa, kun pääsette tutustumaan ja ''rikkomaan jään'' :)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:42"]Tyttösi saa olla onnellinen kun hänellä on tuollainen äiti <3 Kyllä se jännitys siitä katoaa, kun pääsette tutustumaan ja ''rikkomaan jään'' :) [/quote] Äidin pitäisi olla esimerkki ja opettaa lapselle väärän ja oikean ero. Itse olen lapsille opettanut ettei käytä huumeita, tee rikoksia eikä lesboile/homoile. Jos asioita ei kotona opeteta miten lapset ne voisivat ymmärtää?
[/quote]
Ajat muuttuvat, muutu sinäkin. Sukupuolinen suuntautuminen on henkilökohtainen valinta, jota me AV-mammatkin kunnioitamme.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:21"]Meinaatko ottaa teiniritsojen kanssa 3-some settiä? Oletko muuten itse lepakoinut paljon vai mistä lapsesi saanut vialliset lesse geenit? N31
[/quote]
Miksi pitää noin rivosti puhua? Ja hetero olen, lapseni on täysin normaali ja onnellinen.
ap
[/quote]
VÄÄRIN! Lapsesi EI ole normaali, se on LESBO. Lesbo ei ole normaali ihminen.
[/quote]
Kyllä lesbokin voi olla ihan samalla tavalla normaali ihminen kuin heterokin, ei se seksuaalista suuntautumista katso.
Homoseksuaalisuus ei tietenkään ole normaalia mutta ei se tarkoita että ihminen itse olisi epänormaali, pelkkä suuntautuminen vain ja se on melko usein korjattavissa. Että ei pidä leimata ketään epänormaaliksi pelkän suuntautumisen perusteella.
Joku provoilee täällä tuulahduksia 1950-luvulta. Herätys!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:42"]Tyttösi saa olla onnellinen kun hänellä on tuollainen äiti <3 Kyllä se jännitys siitä katoaa, kun pääsette tutustumaan ja ''rikkomaan jään'' :) [/quote] Äidin pitäisi olla esimerkki ja opettaa lapselle väärän ja oikean ero. Itse olen lapsille opettanut ettei käytä huumeita, tee rikoksia eikä lesboile/homoile. Jos asioita ei kotona opeteta miten lapset ne voisivat ymmärtää?
[/quote]
Ajat muuttuvat, muutu sinäkin. Sukupuolinen suuntautuminen on henkilökohtainen valinta, jota me AV-mammatkin kunnioitamme.
[/quote]
Se on nimenomaan valinta kuten kännissä autolla ajo tai huumeiden käyttö.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 15:21"]Jännittää ihan hirveesti, tyttö laittoi viestiä että tänään tuo tyttöystävänsä näytille. Hyväksyn lapsen suuntautumisen ja tuen häntä, mutta silti jännittää millaisen tytön se tänne tuo. Tulevat siinä 5 aikaan, itse olen kotona vapaapäivän takia. Ei meinaa mikään pysyä kädessä enään. [/quote] Hyi.lesbous on sairasta. Mieti nyt itsekkin-----tyttäresi nuolemassa toisen naisen emätintä.... [/quote] Sairasta on miettiä omaa lastaan harrastamassa seksiä. Sinä tässä siis olet sairas
[/quote]
Niimpä. Tuntuisiko yhtään paremmalta miettiä omaa tytärtä imemässä jonkun miehen kyrpää?
Vähän kuuluukin tuollaiset ensitapaamiset jännittää, mutta eiköhän se ihan hyvin mene! Aiotteko vaikka kahvitella, onko jotain tarjottavaa? Minä ainakin rentoudun uusissa tilanteissa kunhan saan jotain pientä pupellettavaa siihen sivuun.