Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys ja hiustenlähtö

Vierailija
13.05.2015 |

Vauva nyt 6 kk ja hiuksia on lähtenyt tolkuttomasti jo muutaman kuukauden ajan. Auttaako tähän mikään? Tiedän että imetys ei aiheuta sulkasatoa vaan se kun raskauden aikana ei hiuksia lähde. Mutta mun hiukset on ainakin nyt ohuemmat kuin ikinä. Eli kyllä niitä on lähtenyt enemmän kuin se normimäärä. Onko kenelläkään mitään vinkkejä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu itsestään.mulla kesti pari kk ja lähti ihan hirveästi esim. Suihkun jälkeen.aina jäi käteen ja kampaan paksu tukko.jotain kuitenkin jäi jäljellekin vaikka ohimolta päänahka paistaa.uusia hiuksia kuitenkin alkoi tulla saman tien.onko sulla kasvanut?mulla jo neljäs kerta niin ei tullut tällä kertaa paniikkia.:)

Vierailija
2/8 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa sama, ohimoilla päänahka paistaa jo melkein läpi.. Toinen lapsi ja ekasta en muista että hiuksia olis näin paljon lähtenyt. Kauhea järkytys kun ennen hiukset oli tosi paksut. No ei kai auta kuin odottaa... ei noissa harventuneissa kohdissa kyllä ainakaan näy vielä mitään siiliä kasvamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei voi muuta sanoa kuin että Jätä se sika!

Ai eihän tässä puhuttukaan miehistä mitään. Mut kuitenkin

Vierailija
4/8 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kävi samoin tuon toisen lapsen imetyksen aikaan, alkoi jo hirvittää että kaljuuntuu kokonaan :( vasta vuoden jälkeen imetyksen loppumisesta tilanne alkaa olla sama kuin ennen imetys.

Vierailija
5/8 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi ohimokalju. :( Muuten tukka ei tällä kertaa niin ohuelta tunnu, kuin esikoisen ja toisen lapsen jäljiltä, mutta ohimoilta tukka on hävinnyt ihan olemattomiin. Järkyttävän näköistä jos yritän laittaa hiukset kiinni. Saa oikein tarkkaan asetella haivenet, että kaljut ei paistaisi. Toivottavasti ei montaa kuukautta kestä ennenkuin hiukset kasvaa takaisin.

Vierailija
6/8 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti ripsetkin ja koko ajan kutittaa nenää ku sieltäki karvat tippuu :D

Vierailija
7/8 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en imettänyt ollenkaan ja tukka alkoi tippua tasan 3kk synnytyksen jälkeen. Suihkun lattiakaivo ei enää vetänyt niin totesin, että taidampa lähtä kampaajalle hakemaan sellaista mallia minkä saa helposti huijattua paksumman näköiseksi. Nyt vuoden päästä tukka on taas entisellään. :)

Vierailija
8/8 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa huijata itsensä uskomaan, että tilanne on hallussa, voi syödä biotiinia tai muuta ravintolisää. Oikeasti kuitenkin vain aika auttaa.
(Sitä odotellessa, imetys loppui puoli vuotta sitten ja nyt mulla on hieno McGyver-tukka. Uudet hiukset kasvavat lisäksi jostain syystä korkkiruuvikiharaisina kun vanhat ovat piikkisuorat. Onneksi kohta syntyy toinen lapsi ja lähtee nuo loputkin suorat hiukset)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän