Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset kesähousut läskille?!

Vierailija
13.05.2015 |

Olen juuri sen mallinen punkero, että takamus ja reidet on pelkkää ihraa ja selluliittia. Joka kesä sama ongelma, muodissa on sellaiset lyhyet sortsit! Jos laittaisin sellaiset näiden muhkujen ympärille niin en kehtaisi liikkua mihinkään. Sellaiset tanttamallin caprit on vaan niin tympeät! Ja joo, mulla on vähän huono itsetunto ja laihdutus vielä vaiheessa. M

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hämääntykö lopussa seisovasta M:stä! Ämmä olen, en m.

Vierailija
2/21 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukkana käytin paljon kevyitä puuvillaisia housuja, joissa oli löysät lahkeet. Niitä vain on vaikea löytää kaupasta, tai ainakin silloin oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa ongelmaa täällä. Ei ainakaan mitään säkkejä päälle, näyttää vaan pahemmalta :/ vyötäröltä tyköistuva mekko joka kauniisti levenee, sellaisen kanssa pullukkakin näyttää kauniilta :3

Vierailija
4/21 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätesäkkiä kehiin.

Vierailija
5/21 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chinot tai muut vilpoiset puuvillahousut?

Vierailija
6/21 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoa suosittelen minäkin! Jotain kevyttä kangasta, vyötäröä korostava ja about polviin asti niin peittyy reidet (jos ne siis on ongelmakohta).

Vierailija
7/21 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekot, hameet, maxihameet, vähän pidemmät korkevyötäröiset farkkusortsit? 

Vierailija
8/21 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo maxihameet maximekot, polveenasti ulottuvat mekot. Itse tykkään (normaalipainoisena) raskaana ollessani käyttää trikoocapreja, lempparini ovat h&m sportin mustat caprit. Mutta noista taitaa selluliitti paistaa läpi..

Vierailija
9/21 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma!

Itse käytän sellaista normipituista rentoa hieman A-mallista hametta, sopivan pitkä että reidet menee piiloon ja leveys ei korostu. Sitten on nuo puuvillahousut.

Shortseista ainoat on sellaiset löysät shortsit, joissa on paljon kangasta ja pidemmät lahkeet. Hiukan "hamemainen" malli.

Vierailija
10/21 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän niitä vaihtoehtoja tänä kesänä, kun kaupoista löytyy nyt muitakin kuin pelkkiä pillifarkkuja tai -housuja. Minä ostin kevyttä kangasta olevat leveälahkeiset mustat housut ja Seppälästä valkoiset pellavahousut vähän kapeammalla lahkeella. Kokoni on 42. Ai niin, ja Kappahlista mustat haaremihousun malliset caprimittaiset pellavahousut. Sen lisäksi pitkät hameet ja maksimekot toimivat varmasti.

Vierailija
11/21 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caprit on ehdottamasti parhaimmat. Älä osta mallia "tantta"...kaupat on täynnä erilaisia capreja.

Vierailija
12/21 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viime viikolla ostin Lidlistä (!) aivan ihanat haaremihousucaprit..tai jotain sinne päin..siis löysähköt, korkealla vyötäröllä olevat noin puoleen sääreen olevat housut.

Vierailija
13/21 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on catmandoon caprit. Sellaiset kivat ruutukuvioiset.

Vierailija
14/21 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut ei näytä läskin päällä juuri koskaan hyviltä! Mekot ja hameet kehiin.

t. Läski itsekin

Vierailija
15/21 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljät pellavahousut. Ja mekot on myös hyviä, nyt on paljon pitkiä maximekkoja.

Vierailija
16/21 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä on vanha aloitus, nostan tämän ylös.

Tämän tyyliset kesähousut sopivat hyvin lihaville.

https://riikanblogi.fi/viisi-syyta-valita-arelan-kesahousut/

Vierailija
17/21 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa: caprit pitkällä paidalla/tunikalla tai kokoleveät liehuhousut tai no ehkä myös laskeutuvat ukkohousut ohuesta kankaasta. Olen kohtalotoveri.

Vierailija
18/21 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa menevät urheiluhousut. Sulaa ne läskit siinä samalla kun sporttaile pitkin kesää.

Vierailija
19/21 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla sisällä niin kauan, kunnes laihtuu. Kyllä se näkyy myös vaatteiden päälle. Kun on normaalipainoinen, voi käyttää normaaleja vaatteita.

Vierailija
20/21 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puet ne tiukat trikoot tietty kesälläkin, niitähän sä muulloinkin pidät. Venyvät ja paukkuvat mukavasti ja julkisten penkkeihin jää läiskä hikisestä tussusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi