Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään alkaa kuukauden kestävä nutraus!

Vierailija
13.05.2015 |

Lähtöpaino 88kg. Paljonkohan tippuu, veikkauksia? Tulen kuukauden päästä kertomaan tuloksen! :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 9. päivä menossa. -3,4 kg. Lähtöpaino 100. Ajattelin nutrata ainakin tämän kuun loppuun.

Vierailija
2/14 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla positiivinen kokemus :)

Ei noi nutrit niin pahoja olekkaan kuin luulin. Hyvin menee alas. 1pv -300g, voihan malttamaton mieli!! Tekis mieli kirjoittaa jotain blogin tyylistä tästä kokemuksesta. Oisikohan siinä mitään järkeä?

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi sellainen asia, että millainen on ruokavalio nutrauksen jälkeen? Eli kuinka saa painon pidettyä sitten siinä pudotetussa?

Vierailija
4/14 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi helppoa mutta piti lopettaa viikon jälkeen koska tuli niin pahat rytmihäiröt että en pystynyt jatkaa.. heikotti ja huippasi kun sydän jyskytti tuhatta ja sataa monta tuntia päivässä.

Vierailija
5/14 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:26"]

Minua kiinnostaisi sellainen asia, että millainen on ruokavalio nutrauksen jälkeen? Eli kuinka saa painon pidettyä sitten siinä pudotetussa?

[/quote]

Mä en oo pariin vuoteen lihonut kun olen oppinut pitämään syömiset suunnilleen kulutuksen mukaan. En tosiaan kyllä ole laihtunutkaan siinä ajassa kuin kymmenisen kiloa. Mutta siis aion jatkaa sitten vähän tähän tyyliin, ehkä vielä vähän pienentää syömisiä jotta laihtuminen olisi nopeampaa kuin sen 10kg kahteen vuoteen.

-Ap

Vierailija
6/14 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ap, oletko jaksanut 4 vko? Ja millä tuloksilla? Mulla täysin sama paino kuin sulla eli 88 kg ja aloitin 5 pv sitten nutraamaan ja 10 kg olisi tavoitteena nyt ensialkuun - ja jos hyvältä tuntuu niin jatkan 20 kg:hen.

Vierailija
7/14 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:47"]

Lähtöpaino 88kg. Paljonkohan tippuu, veikkauksia? Tulen kuukauden päästä kertomaan tuloksen! :)

[/quote]

Putoaa 8 kiloa, tulee takaisin 10.

T: ravitsemusasiantuntija

Vierailija
8/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Mä jaksoin viikon, sitten homma kaatui siihen että unohdin syödä yhden pirtelön→ tuli nälkä ja repsahdin syömään yhden leivän. Siihen asti oli helppoa. En jaksanut alottaa alusta koska ne ekat päivät on vaikeita.

Vierailija
9/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:57"]

Tsemppiä! Mä jaksoin viikon, sitten homma kaatui siihen että unohdin syödä yhden pirtelön→ tuli nälkä ja repsahdin syömään yhden leivän. Siihen asti oli helppoa. En jaksanut alottaa alusta koska ne ekat päivät on vaikeita.

[/quote]

Muakin jännittää nää ekat päivät. Tosin lääkityksen takia ruokahalu on muutenkin jo mennyt että varmaan helpompi sopeutua ;)

-Ap

Vierailija
10/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan taas, jos vaikka ap näkisi ja tulisi kertomaan miten nyt menee kun kuukausi on takana. 9

Vierailija
11/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin moninkertaista tyhmyyttä, ettei tosikaan. Ensin maksetaan itseänsä kipeäksi joistain jauhopusseista. Sitten syödään jotain yksitoikkoista pirtelöä tai soppaa päivästä toiseen. Kolmas idiotismi on tämä "nutraus" sana, joita nämä idiootit ovat markkinamiesten toimesta omaksuneet omaan sanavarastoonsa. Sitä toistelemalla ne kilot vasta tippuukin...

Opetelkaa tuntemaan oma energiankulutus ja syökää terveellisesti sen mukaan. Laihtuu muukin kuin kukkaro.

Vierailija
12/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hullua syödä litkua, kun oikein kunnon ruokaa syömällä voisi vain vähän pidemmässä aikaa saada saman painon pudotuksen.

3,5 kiloa lähti minulta parissa viikossa, kun vähensin leivän, pastan, juuston ja perunan määrää. Vähähiilihydraattinen kai. Ylipainoa n.8 kg.nälkä ei ollut, eikä mielitekoja.

Mutta varmasti nutrauksella on ne omat hyvät puolensa.

Vierailija
13/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikotietä onneen. Halvemmaksikin tulisi normaali ruokavalio yhdistettynä liikuntaan. Kaikenlaista hapatusta sitä onkin. Ja kamalan helposti lähdetään mukaan tuommoiseen...

Vierailija
14/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 08:53"]

Tämä on niin moninkertaista tyhmyyttä, ettei tosikaan. Ensin maksetaan itseänsä kipeäksi joistain jauhopusseista. Sitten syödään jotain yksitoikkoista pirtelöä tai soppaa päivästä toiseen. Kolmas idiotismi on tämä "nutraus" sana, joita nämä idiootit ovat markkinamiesten toimesta omaksuneet omaan sanavarastoonsa. Sitä toistelemalla ne kilot vasta tippuukin...

Opetelkaa tuntemaan oma energiankulutus ja syökää terveellisesti sen mukaan. Laihtuu muukin kuin kukkaro.

[/quote]

Olipa idiootti kommentti. Mulle ainakin ihan lääkäri juuri suositteli Nutrilettia, koska se on perusteellisesti tutkittu ja terveelliseksi todettu valmiste ja terveydellisistä syistä painoa pitäisi saada pois nyt mahdollisimman nopeasti. Keski-ikäisen naisen energiankulutus on oikeasti tosi pieni ja jos ylimääräistä on päässyt kertymään, niin sen pudottaminen normaalilla ruoalla pn hemmetin vaikeaa. Oma lukunsa on sitten laihdutuksen jälkeen omaksua riittävän vähäkalorinen ruokavalio, jolla paino pysyy kurissa.