Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen käsialaasi?

Vierailija
12.05.2015 |

Mä olen ja en. Alussa olen kun rupean kirjoittamaan, mutta mitä pidempään kirjoitan, sitä sotkuisemmaksi mun käsiala muuttuu. Siitä en pidä.

Ja allekirjoitukseeni en oo koskaan tyytyväinen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo yhtään. Mun veljellä ja äidillä ja isällä on kaikilla nätimpi käsiala kuin mulla. :-/ Siitä huolimatta on postinjakaja onneksi osannu kiikuttaa kirjeet ja kortit oikeaan määränpäähän. Joten eiköhän siitä jotain selvää saa, mut tyytyväinen en oo.

Mun miehellä on kyllä taas niin valkeaselkoinen käsiala, että meni ihan useampi vuosi ymmärtäessä, mikä mikäkin kirjain on. :D

Vierailija
2/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Käsialani on saanut hämmästeleviä kehuja mm.kuvataideopettajilta.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsialani taas on vaihtelevaa, usein kauppalappuihin tulee aivan mahtavaa jälkeä, käsialani on kuin suoraan oppikirjasta, mutta esim synttärikortteihin ja virallisiin papereihin tulee aina aivan jäätäviä harakanvarpaita. Kai mä silloin vaan yritän liikaa.

Vierailija
4/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan kohtuullisen nättiä, mutta olen kyllä ihan liian hidas kirjoittamaan käsin.

Vierailija
5/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekstaus on jotain ihan järkyttävää, mutta kaunokirjoitus kuin ala-asteen mallivihkoista. Harmi kun kaunoa ei tarvi missään nykyään.

Vierailija
6/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kyllä. Muut ovat aina kehuneet käsialaani ja pyytäneet mua "kirjuriksi" joka asiassa, mutta minä olen tosi itsekriittinen. Olen harjoitellut ja kehittänyt käsialaani jatkuvasti. Muutin esimerkiksi y- ja s-kirjaimeni pari vuotta sitten ja k-kirjaimeni viime vuonna. Olen myös siirtynyt katkonaisesta tekstauksesta kirjoitukseen, jossa en juurikaan nosta kynää paperista. Nykyään tykkään kirjoittaa esimerkiksi kauppalappuja ja myös kelpuutan ne, allekirjoitankin mielelläni kunhan paperi ja kynä sopivat yhteen.

Pakko kyllä lisätä, että mulla on pakko-oireilua joka tulee esiin käsinkirjoitettaessa. Normaalisti oman käsialan ei kai pitäisi olla näin tärkeä ja merkityksellinen asia.

Vierailija
7/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pari vuotta sitten tykkäsin käsialastani, mutta kun nykyään ei juuri tarvitse mitään käsin kirjoittaa, niin onhan se käsiala melko ruma :D

Vierailija
8/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reuma runnoo jo niin pahasti ettei välistä meinaa saada mitään selvää. Kurjaa kun nuorena mulla oli tosi kaunis, sellainen klassinen käsiala. Kirjoitin mustekynällä. Eli en ole tyytyväinen.

Vierailija
9/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tekstaus ja tikkukirjoitus on tasaista, suoraa, samankokoista ja selkeää. Kaunostakin saan jonkin näköistä, mutten juuri käytä sitä. Allekirjoitus on hyvä, mutta allekirjoittelen tosi usein.

Töissä tiimihommissa ja ryhmätöissä tms, tai jos ylipäätänsä pitää kirjoittaa käsin, kynä ja paperi lykätään aina mulle.

Vierailija
10/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kai, ihan sellasta perustekstausta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan