Onko nyt tavallista flunssaa liikkeellä?
Onko nyt liikkeellä ihan flunssaa? Mulla kauhea räkätauti ja yskä jo yli viikon, ja koronatestit itse tehtynä negatiivisia, ei tarvetta viralliselle testille, mutta utelias tietysti olen.
Kommentit (8)
On, meidänkin sairaanhoitopiirissä testatuista noin kolmasosalla todetaan tällä hetkellä korona. Eli siis 2/3 on jotain muuta hengitystieinfektiota.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ikinä ei Suomessa ole tähän aikaan vuodesta ollut flunssaa.
flunssa eri kuin influenssa
2,5vk oli kuumetta, pääkipeä, räkää tuli, poskiontelot täynnä, huimasi, kurkunpää ja äänihuulet kipeät, ääni pois viikon. Tuskin oli koronaa.
On ja minulla oli jo marraskuussa järkyttävä pitkäkestoinen kuumeeton flunssa joka ei ollut korona ja iski keuhkoihin kaikkein pahiten.
Vierailija kirjoitti:
2,5vk oli kuumetta, pääkipeä, räkää tuli, poskiontelot täynnä, huimasi, kurkunpää ja äänihuulet kipeät, ääni pois viikon. Tuskin oli koronaa.
Mulla ei ollut kuumetta koko aikana mutta järkyttävä yskä hengen ahdistuksineen ja räkä tauti kolme viikkoa ja sen jälkeen kurkku kipu kolme viikkoa ja se yskä jatkui. Muut saivat antibiotteja ja minä en saanut vaikka en ole kahteen kymmeneen vuoteen syönyt antibiootti kuuria. Mun täytyi se pitkäkestoinen köhä vaan sitten kärsiä enkä saanut kuin viisi päivää sairaslomaa niin että kuljin siinä taudissa kun en siitä viidessä päivässä toipunut niin kaupassa ja tavallisissa menoissani köhien.
Täällä yhteiskunta tukee baareja, turhia juottoloita veronmaksajien varoilla, mutta ihmiset jätetään hoitamatta eikä hoitoon pääse ja kamalan häpeällistä kahdeksan tunnin jonot acutaankin.
On. Meillä on ollut molempia, yhdellä koronaa, yhdellä ei mitään.