Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei voi olla raskaampaa..

Vierailija
12.05.2015 |

Kun ihminen, joka on käyttänyt seksuaalisestihyväksi pyytää anteeksi kieltämällä kaiken ja syylistämällä. Se on niin turhauttavaa oikoa edes toisen puheita ja olla ottamatta pahaamieltä  itseensä tuollaisesta,mutta koitan vaan ajatella, että sairas ihminen ei voi ymmärtää... huh, ainakin itse tuomalla ks. asiat ilmi tietyssä porukassa on varmasti säästynyt muut vastaavalta,mutta aina on kurja että hyväksikäytetty joutuu masentuun ja kelaan asioita arjessa, se vaan ei oo oikein. En vaan jaksa enään, että kyseinen ihminen nostaa asioita esiin, se tuntuu samalta kun multa revittäis haavat sisältä auki. Se ei muista ees mitä kaikkee on tehnyt, mutta kyllä lapsi muistaa vielä aikuisenakin. Oon antanut anteeksi,mut haluisin jättää asiat mielestäni, mutta kun toinen vaan tuo  ne asiat esiin..

Harmi, että tää kaikki on vaikuttanut mun itsetuntoon, oon tosi surullinen ja arka, vaikka oonkin sosiaalinen ja iloinen ulospäin, mutta toi asia saa aina mut kokemaan huonommuutta. 

No tulipa avauduttua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin pahoillani sun puolesta, että oot joutunut kokemaan hyväksikäyttöä!!! Mä oon niin vihainen hyväksikäyttäjille!!!!!
.
Meinaatko tehdä rikosilmoitusta ja hakea oikeutta? Siksi, ettei tulisi enää uusia uhreja..
.
Voimia sulle ap!!!

Vierailija
2/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:42"]

Oon niin pahoillani sun puolesta, että oot joutunut kokemaan hyväksikäyttöä!!! Mä oon niin vihainen hyväksikäyttäjille!!!!! . Meinaatko tehdä rikosilmoitusta ja hakea oikeutta? Siksi, ettei tulisi enää uusia uhreja.. . Voimia sulle ap!!!

[/quote]

Toin asian aikoinaan monesti hyvin suoraan esille ja tää ks. ihminen joutui muuttamaan käytöstään. En aio tehdä rikosilmoitusta. Harmittaa vaan, että jos mua ois suojeltu lapsena tai opetettu, että saa soittaa poliisit. Huoh! Vaikka asioista on paljon aikaa, ei jaksais että ks. ihminen tuo asiaa enää esille, se tuntuu vaan niin väärältä ja en jaksa suuttua ja valittaa tilanteessa, koska ei se tajua.huoh! Ei ihmiselle saa taottua järkeä, jos ei itse sitä tajua. Haluaisin vaan unohtaa ja päästää niistä asioista irti ettei mun tarvis nytten edes miettiä niitä,mutta nehän nousee välillä esille ajatuksiin. Haluaisin olla vaan ajatuksissani vapaa ks. asioista.

Oon antanut anteeksi mielestäni täysin,mutta en  halua kokea sääliä tai syyllisyyttä ja ks. ihminen tuo noit tuntemuksia mulle, kun avautuu ks. asiasta ja vetoo siihen, ettei ehkä elä kauan, koska on mua vanhempi ja haluaa anteeksiantoa,mutta oon tosi monta kertaa sanonut, että asia on jo sovittu/puhuttu,huoh. Ja aina puhuessaan asiasta, jotenkin  kääntää vieläkin mun "syyks" että mä luulin, että hän tarkoituksellaan on ottanut mua rinnoista kiinni jne. että kaikki koskettelu on ollut vahinkoa ja on ajatellut mut lapsena eikä naisena<-teini silloin...siis että mulla olis mitään rintoja yms. ei mun mielestä teiniä silti tai ylipäätänsä lasta saa koskea mihin vain.

Kiitos,kun jaksat rohkaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaukset sulle.

Vierailija
4/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:24"]

Halaukset sulle.

[/quote]

Kiitos!

Vierailija
5/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään mikä susta ei tunnu hyvältä. Älä uhraa itsestäsi yhtään sille ihmiselle enää. Hän haluaa vain itselleen paremman olon puhumalla ja anomalla anteeksi... sinun olon kustannuksella. Ei käy. Kuolkoon pahan olonsa kanssa, älä anna hänen ottaa sinulta enää mitään. Jätä hänet oman onnensa nojaan jos ei muu auta...

Voimia.

Vierailija
6/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:34"]

Älä tee mitään mikä susta ei tunnu hyvältä. Älä uhraa itsestäsi yhtään sille ihmiselle enää. Hän haluaa vain itselleen paremman olon puhumalla ja anomalla anteeksi... sinun olon kustannuksella. Ei käy. Kuolkoon pahan olonsa kanssa, älä anna hänen ottaa sinulta enää mitään. Jätä hänet oman onnensa nojaan jos ei muu auta... Voimia.

[/quote]

Kiitos viisaista sanoistasi. Tilanne on vähän vaikea siks, koska ks. ihminen on isäni ja haluan nähdä perheenjäseniä, jolloin kohtaan hänetkin. huoh! Koska hän on isäni rakastan häntä silti, vaikka en todellakaan hyäksy tekoja ja niistä teoista voin huonosti.

Vierailija
7/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt terapiassa ap asian tiimoilta?

Vierailija
8/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä tavata muita läheisiä aina ilman isääsi. Älä ole missään tekemisissä isäsi kanssa jos ei ole aivan pakko ja niitä tilanteita ei voi olla montaa vuodessa. Mene itse terapiaan sillä ei ole yksin hyvä tällaisia asioita pohtia.

Miten voi antaa anteeksi ihmiselle jonka piti suojella ja joka ei myönnä mitään, ei kadu aidosti eikä pyydä anteeksi???

Vierailija
9/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:47"]

Oletko käynyt terapiassa ap asian tiimoilta?

[/quote]

oon käynyt, mutta tällä hetkellä vaan 1krt/kk ja se ei ole kyllä riittävä,mutta kunnalla ei ole varaa antaa enempää terapiakäyntejä ja itsellä ei ole varaa käydä yksityisellä.

Vierailija
10/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:50"]

Yritä tavata muita läheisiä aina ilman isääsi. Älä ole missään tekemisissä isäsi kanssa jos ei ole aivan pakko ja niitä tilanteita ei voi olla montaa vuodessa. Mene itse terapiaan sillä ei ole yksin hyvä tällaisia asioita pohtia.

Miten voi antaa anteeksi ihmiselle jonka piti suojella ja joka ei myönnä mitään, ei kadu aidosti eikä pyydä anteeksi???

[/quote]

Isän lähellä asuu niin paljon perhettä, että on vaikea olla näkemättä jos

haluaa nähdä muutakin perhettä edes joskus.

Käyn terapiassa,mutta en saa riittävää terapiaa mielestäni siis 1krt/kk ja

ei ole varaa yksityiselle terapialle.

En halua katkeroitua ja siten oon yrittänyt käydä kaikkia tunneskaaloja läpi ja

käsitellä asiaa, jotta oon voinut mielestäni antaa anteeksi. On hän pyytänyt anteeksi, mutta

aina vihjaillen, että mä olen käsittänyt väärin tai anteeksipyyntö on ollut sellainen, että

jos olen joskus loukannut sinua niin anteeksi. Silloin kun toin asiat julki syytti mulle suoraan, 

ettei uskalla koskea enään lapsiin normaalisti jne.koska mä oon väittänyt sellasta, jota hän on mulle tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi