Naapureiden sairaalloinen kiinnostus minun elämästäni?
Onko muilla kokemusta siitä, että naapurit haluavat tietää sinusta kaiken ja stalkkaavat elämääsi 24/7? Minulla on ja se on aivan hirveän rasittavaa. Lisäksi huutavat pihalla suureen ääneen yksityisasioitasi ikää kuin ne olisivat julkista riistaa. Haluavat, että lopulta tapan itseni.
Kommentit (30)
Miksi et ole tänään vienyt roskia ?
Ei taida pitää paikkaansa. Onko sinulla muita harhaluuloja tms?
Vierailija kirjoitti:
Onko dosetista otettu tänään lääkkeet?
On otettu lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään muita.
Siksi kun muutenkin kerrot täällä kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole tänään vienyt roskia ?
En enää vie roskia heidän takia.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun muutenkin kerrot täällä kaiken.
En ole käynyt täällä viikkoihin enkä kerro kaikkia täällä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla skitsofrenia?
Ei ole todettu.
Tulee mieleen biisi jossa lyriikat tyyliin cmoon everybody kiiiisssss myyyyy aaaasssss
Entä jos muuttaa pois, on muuallakin asumiseen mahdollisuuksia. Tai juttele isännöitsijän kanssa häiriköinnistä, jos on jotain menossa mitä ei pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On otettu lääkkeet.
Ehkä hyvä keskustella hoitavan lääkärin kanssa jos annosta pitäis nostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On otettu lääkkeet.
Ehkä hyvä keskustella hoitavan lääkärin kanssa jos annosta pitäis nostaa.
Ehkäpä niin. Vain nukkuessa saan olla rauhassa.
Lääkkeet ei aina auta valitettavasti. Ihmisillä on liian ruusuinen kuva lääketieteestä.
Jo on jollakin suuret luulot itsestään ja "mielenkiintoisesta" elämästään. Paranoia.
Sulla on paha pers.häiriö, ketään kiinnosta tekemises!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään muita.
Valitetavasti asun itse itä Helsinki kerrostalossa jossa useampi kerrostalo vierivieressä ,stadin kämpät. 1 talossa aikuinen eläkeikäinen poika ja hänen vanha äiti sotkee pakka sinä talossa ja ihmisuhteita.Mikä on totta. Joten uskon täysin aloitus tekstiin.ilman että hän olisi harhainen. Itse en anna tilaa tällä heille,en tervehdi en mitään jos ovat roska katos samaan aikaan.Onneni on asun eri talo. Tältä on perhelisiä mutanut pois joilla lapsia tai nuoria he ovat numero 1 heidän hampaissa ja juorun kohde.Nevoin sinua jos mahdolista missä asut ota kontakti asukasnevojaan. Jos sitä ei ole suoraan isänöitsijään. Sinulla on oikeus elää rauhassa oma kotisi. Kulkea pihalla ilman häirintä ja huuteluja perääsi.