Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukasta, te joilla on!

Vierailija
12.05.2015 |

Mulla tulee siis 5v täyteen ens kuussa ja kaikki mennyt hyvin. Ei ole vuodon vuotoa ollut. Juttelin tutun sairaanhoitajan kanssa vappuna ja hän sanoi, että ei sitä tarvisikaan vaihtaa nyt heti, että joillakin vaikutus voi kestää jopa 7-9 vuotta? En sitten kehdannut kysellä enempää, on sellainen tyyppi etten jaksanut kuunnella siinä tilanteessa luentoa :). Mutta muistelen, että sanoi mulle, että huomaan sitten kun alkaa vuotoa tulemaan? (hox. tää oli vappuna :).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Oulusta? Mulla on ollut kierukka 7 vuotta, eikä ole vuotoja ilmestynyt vielä. Ehkä vuoden sisällä vaihdan, toisaalta mulla on jo ikääkin 45v, joten tiedä sitten kannattaako.

Vierailija
2/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:17"]

Oletko Oulusta? Mulla on ollut kierukka 7 vuotta, eikä ole vuotoja ilmestynyt vielä. Ehkä vuoden sisällä vaihdan, toisaalta mulla on jo ikääkin 45v, joten tiedä sitten kannattaako.

[/quote]

En oo Oulusta, mutta sullakin siis jo 7v...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:17"]

[/quote]

En oo Oulusta, mutta sullakin siis jo 7v...

ap
[/quote]
Kyllä. Ilmeisesti se 5 vuoden vaihtoväli on valmistajan suositus ja tavallaan "takuu" , mutta vaikutus on yleensä pidempi.

Vierailija
4/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu 9 vuotta ja vielä toimii. Heinäkuussa tosin ajattelin poistaa koko härpäkkeen vähäksi aikaa.

Vierailija
5/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut nyt 8 v ja hyvin toimii

Vierailija
6/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaihdettiin 7 vuoden käytön jälkeen. Kävin gynekologilla, kun kierukka oli ollut 5 vuotta.

Vierailija
7/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v. on ok aika. Mulla oli 9.5v. En ole laitattanut uutta kierukka. Siitä oli haittaa jonkun verran. Lääkärin kanssa yritin puhua sterilisaatiosta. Tokas vaan että mitä sitä hyvää ehkäisyä vaihtamaan. Hoiti kierkukan poiston ja laittoi reseptin kierukalle. Voi vittu.

Vierailija
8/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku miten pian sektiosta hormonikierukan saa?

Vierailija
9/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut jo yli kahdeksan vuotta, mutta olenkin jo vaihdevuosi iässä(53). Kävin juuri gyntsillä, ja kierukka otetaan vuoden päästä pois, kaikki oli ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä