Onko pankkitili nollilla?
Kommentit (17)
Taitaa olla lähes mutta kohta ei ole kun laitoin muutaman kuittilaskun liikkeelle kun olin maksanut omasta pussistani firman kuluja.
Sellaisista päivistä saa hyvät kiksit
Ei ole. Ei ole koskaan, vaikkei siellä paljoa olekaan. Pikkuhiljaa säästelemällä vähistä rahoista, kyllä niistä jonkunlaisen vararahaston on vuosien mittaan saanut aikaan.
Ei oo...maanantaina oli miinuksella : (
Ei mullakaan. Olen köyhä ja pienituloinen, mutta raha-asiani osaan hoitaa silti.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:48"]2€ ja perjantaina tulee palkka.
[/quote]
Ei ihan, on siellä 63 senttiä. Huomenna tulee työmarkkinatuki 450e.
Ei ole. Olen kohta 3 vuotta työkyvyttömyyseläkkeellä, mutta raha-asiathoidan niin, että ruoan, pankkilainan ja muut laskut saan maksettua. Ei ne pienet tulot, vaan ne pienet menot.
On, todella ärsyttävää! Olen työtön, opiskelija ja asun ulkomailla, enkä saa mitään tukia. Säästöt on käytetty (vuokraan ja lukukausimaksuihin) ja nyt toivon todella, että joku duuni tärppäis. Kovin pitkään en voi enää lainailla kavereilta.. Huhhuh, kaukaisilta tuntuvat ne ajat kun tilillä oli 10 000 ylimääräistä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:12"]
[/quote]
Eiks työmarkkinatuki ole n. 522 euroa?
Kieltämättä, koska maanantaina ostin ison ostoksen. Perjantsina tulee palkka, lompakossa reilu kymppi ja tilillä toinen.
Reilu tonni tilillä, perjantaina tulee palkka ja vielä pitäisi ansiosidonnainen muistaa hakea parin kuukauden ajalta.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:12"]
[/quote]
Eiks työmarkkinatuki ole n. 522 euroa?
[/quote]
Olen työkkärin kurssilla ja tuo summa kattaa 10 päivää.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:10"]
Ei mullakaan. Olen köyhä ja pienituloinen, mutta raha-asiani osaan hoitaa silti.
[/quote]
Vain rikkailla on varaa olla niin huolimaton rahan suhteen että on tili nollilla.
Ei mut lauantaina on.