Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joill on ollut varattuna ihmisenä suhde

Vierailija
15.01.2022 |

Onko ollut pelkkää seksiä, vai tunteitakin mukana? Miten asia on päättynyt, vai onko?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut.

Vierailija
2/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteita ja paljon, ei olisi tuollaista hairahdusta muuten tapahtunut. Uusi suhde jatkui monta vuotta sen jälkeen, erottiin siis aiemman kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kai siinä tunteitakin, mutta tunteista voimakkain oli kyllä pelastaa mies aivan karsean akan kynsistä. Ja nyt en liioittele yhtään; mies oli niin nujerrettu ajattelemaan että on hänen elämäntehtävänsä pelastaa toinen ihminen, joka koki tulleensa maailman päähänpotkimaksi, että oli Ensinnäkin antanut painostaa itsensä lapsettomuushoitoihin yrittämään lasta, jota ei halunnut. ja toisekseen saanut vakuutetuksi, ettei hänellä ole lupaa pistää suhdetta poikki. Eroyrityksiin oli jo toista vuotta vastattu "kuinka sinä voit kohdella /loukata mua näin/ hylätä minut kaiken sen jälkeen mitä olen elämässä jo kärsinyt". Huhhuh. Viimeiset sanat tältä ihmisen kuvatukselta oli "muista lopun elämääsi miten olet minua loukannut".

Onneksi löysi mies itsestään voiman erota, jälkeenpäin on selvinnyt mm eukon pitkään kestänyt yritys raskautua ilman, että asiasta oli yhdessä sovittu ym pientä kivaa.

Suhteemme ei kestänyt, olin laastari ja keino päästä entisestä eroon. Ei haittaa, olen puolestaan helpottunut joka tapauksessa.

Vierailija
4/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme silmittömän rakastuneita. Jos seksi olisi pelannut, olisimme varmaan eronneet puolisoistamme ja menneet yhteen. Mutta miehellä oli jokin ihme trauma tai ongelma asian kanssa ja siksi hän oli päätynyt yhteen vaimonsa kanssa, joka oli samanlainen.

Vierailija
5/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
6/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tunteita, valtavasti. Entinen suhde päättyi tästä syystä eroon ja uusi jatkui ja jatkuu edelleen.

Vierailija
7/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko puolisonne tietää?

Vierailija
8/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää seksiä. Ja taoahtui, koska tunne omaan puolisoon oli loppunut. Parisuhde loppui pian tämän jälkeen. En jäänyt seksisuhteesta kiinni enkä kertonut, koska ei ollut eromme syy.

Vierailija
9/9 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä