Naiset! Huolitteletteko dekolteen alueen aamuisin?
Entä riittääkö mielestänne huolittelu aamuisin vai pitäisikö huolitella myös iltaisin? Ainakin minun työantajani vaatii työntekijöiltä huoliteltua olemusta, ja mielestäni tähän kuuluu myös dekolteen alueen huolittelu.
Kommentit (37)
Lolled. Mä huolittelen peräreiän.
No ihan perusrasvalla aamuisin "huolittelen". Iho on sileä ja kimmoisa vaikka ikää on jo 50+. En tosin käytä työssä erityisen avonaisia vaatteita.
Rasvailu kannattaa aloittaa jo hyvin varhain, ennen kouluikää, koska rasvasolut uudistuvat vielä tuolloin.
Huolittelen dekolteen alueen aamuisin asettelemalla Kim Kardashian -tyyliin rintani ilmastointiteipillä ja contour-meikkaamalla rintavaon.
Vierailija kirjoitti:
Joo rasvaan aamusin kuivaöljyllä, tasottaa vähän ihon sävyä. Joskus laitan vähän aurinkopuuteria. :D
Mitä kuivaöljyä käytät? Eikö se sotke paitoja?!
Joo mää liimaan heltat niskaan kiinni
Siis mitä ihmeen _huolittelua_?? Kasvojen ja dekolteen puhdistus ja rasvaus kuuluu aivan normaaliin ihonhoitorutiiniin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmeen _huolittelua_?? Kasvojen ja dekolteen puhdistus ja rasvaus kuuluu aivan normaaliin ihonhoitorutiiniin.
Tarkoitan huolittelulla esimerkiksi pyyhkimistä Boutibue-kasvopyyhkeillä.
Ap
Huolittelu ohjeet!!!
Nypin mustat rintakarvat. Nännin alueelta vähän kirpaisee.
N26
Joka toinen päivä käyn suihkussa ja suihkun jälkeen laitan vartalovoidetta dekoltee-alueelle ja rintoihin. Olen 48 v. ja rintakehäni iho on hyvässä kunnossa. Helteellä sitten suihkuttelu on päivittäistä kuten myös tuo rasvausoperaatio. Yö- ja päivävoidetta käytän kasvoille ja käsiin rasvaisempaa voidetta. Kynsinauhoihin laitan Niveaa sinisestä peltipurkista, korjaa rispaantuneita kynsinauhoja. En todellakaan ostele mitään ampulleja rintakehään.
Mulla on 6-8 eri tuotetta käytössä kasvoilleni päivittäin ja kaikkia noita aineita levitän myös kaulalle ja dekolteelle asti.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ampullin. Mulla meni nyt aivan ohi
Tohtori ampullin.
En huolittele mitään alueita. Nousen sängystä, pesen hampaat ja kasvot ja painelen töihin. No, kasvovoiteella toki vähän huolittelen, muuten kiristäisi naamaa. Nyt kiristää vain hermoja.😅
Vierailija kirjoitti:
Onko aloitus huono vitsi? Ei ainakaan mulla dekoltee tartte sen kummempaa "huolittelua" kuin vaikka tosiaan ranteet. Mitä sille alueelle sitten pitäisi muka tehdä?
On kyllä hyvä huolitella dekolree esimerkiksi aamuin illoin
En. Ei tarvitse. Olen silti erittäin huoliteltu.
N24, joka meikkaa tyylikkäällä maulla, sopivasti. Silloin ei tarvitse kaulaa pitkin huolitella!