Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoikat naiset ovat monesti niin ilkeitä kurvikkaita kohtaan?

Vierailija
12.05.2015 |

Ovatko kateellisia, kun itse ovat tikun muotoisia? Vai mistä johtuu näiden pikkutyttö -vartalon omaavien naisten jatkuva nälviminen muodokkaita naisia kohtaan?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan ne ovat kyllä "muodokkaat" ja lihavat ihmiset kun haukkuvat hoikkia "riisitikuiksi" tai "pulkannaruiksi" jne muulla yhtä hauskaan muotoon laitetulla haukkumanimellä.

Vierailija
2/34 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan huomannut. Päinvastaiseen ilmiöön törmään jatkuvasti. Mitä ikäluokkaa edustat? Entä missä asut? Ammatti? Oikeasti kiinnostaa, missä piireissä tuollaisia ihmisiä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, mutta kurvikas. Katsos kun nuo eivät sulje toisiaan pois.

Vierailija
4/34 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kurvikas ja minua ei ole yksikään laiha haukkunut, ylipainoiset kyllä.

Näillä lahoilla naisilla ei tosin ole ollut pikkutytön vartaloita koska he ovat sukukypsäksi kehittyneitä, eli ehkä puhut jostain ryhmästä jota en tunne.

P.S Olen muuten sekä kurvikas että hoikka.

Vierailija
5/34 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja lienee "läski", tyypillinen umpimielinen joka yrittää puhua muodokkaasta vartalosta kun puhuu tasapaksusta pötikästä.

Miten läski on muodokasta, sehän on pelkkää paksua muodotonta hyytelöä kaulasta nilkkoihin, ainoa muoto mitä on, sijaitsee vyötäron alueella hieman ympärysmittana suurempana kuin kaulalla.

Hoikilla sen sijaan tavallisesti on muotoja, heillä jopa pienemmätkin muodot erottuvat.

Vierailija
6/34 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sana kurvikas pitää sekottaa läskiin?

Vierailija
7/34 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:30"]

Ovatko kateellisia, kun itse ovat tikun muotoisia? Vai mistä johtuu näiden pikkutyttö -vartalon omaavien naisten jatkuva nälviminen muodokkaita naisia kohtaan?

[/quote]

Kyllä se on aina ollut se muodokas nainen, joka pitää lukua kenenkin muodoista tai muodottomuuksista... kuten tämä aloittajakin... Koskaan en ole tikun arvostelevan muodokkaampaa naista... lähinnä itseään... jos ketään...

Vierailija
8/34 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten hoikkia ja siroja naisia kutsutaan aina pikkytytöiksi tmv?

http://image.dhgate.com/albu_343096832_00-1.0x0/halter-organza-mini-little-girl-pageant-dresses.jpg

http://i993.photobucket.com/albums/af58/admindress4less/REAL%20WOMAN%20JEANS/Skinny3.jpg

Oikeastihan pikkutyttöjen kuluu olla jossain määrin pyöreitä (huom. ei lihavia), ei suinkaan ihan laihoja. Ei kai sitä suotta lapsenpyöreydeksi kutsuta? 

Vierailija
9/34 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:30"]Ovatko kateellisia, kun itse ovat tikun muotoisia? Vai mistä johtuu näiden pikkutyttö -vartalon omaavien naisten jatkuva nälviminen muodokkaita naisia kohtaan?
[/quote]
Eikä ole vaan ihan päinvastoin. Itse olen hoikka ja kiinteä urheilullinen mutta kuitenkin esim ihan kunnon rinnat omaava nainen. En koskaan ole sanonut lihavalle ihmiselle mitään hänen ulkonäöstään. Nuo lihavat ovat kyllä minulle sanoneet kaikkea ilkeää kun ovat kateellisia minulle. Minun painoni ei kuulu heille yhtään mitään. Painoni on kovan työn tulos ja jokainen pystyy halutessaan samaan. Elämä on valintoja ja huonosta itsekurista kärsii koko ihminen.
Muista aloittaja ettei sinullakaan ole oikeutta kommentoida millään tavalla hoikan tai normaalipainoisen ihmisen ulkonäköä kuten ei heilläkään sinun kilojasi.

Vierailija
10/34 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys hyvä kymmenen. Ablodit!!!

Vierailija
11/34 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeah.

Vierailija
12/34 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only in your head....

Vierailija
13/34 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi ilmiö on mielestäni tämä "fuck these skinny bitches, nobody wants to cuddle a stick", aina on nää "kurvikkaat" (lue: tasapaksut pötkylät) kuuluttamassa kuinka ovat parempia kuin hoikat.

Vierailija
14/34 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkäisenä on monesti kiukku. Monilla omaa pullukkataustaa.

Vierailija
15/34 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olen kuullut näiden kurvikkaiden arvostelevan ja haukkuvan hoikkia naisia. Yläasteella minulla oli pari tälläista "muodokasta" kaveria jotla dissasivat armotta heitä lahempia tyttöjä. Muistan yhden tytön joka puhui aina kovaan ääneen isoista tisseistään ja hän korosti miten isot ja ainutlaatuiset ne olivat ja miten kaikkien miesten huomio kiinnittyy aina häneen hänen upeiden kurviensa ansioista. C-kupitkin olivat kuulemma niin hirveän pienet. Itse olin tuohon aikaan täysin lauta niin ei ollut mitenkään kovin kiva kuunnella niitä hänen juttujaan päivästä toiseen.

Vierailija
16/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski on läski. On muodokas niin silti on läski mutta ei vaan kiihota läski on läski.

Vierailija
17/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 04:58"]Läski on läski. On muodokas niin silti on läski mutta ei vaan kiihota läski on läski.
[/quote]
Opettele kirjoittamaan järkevästi ja oikein.

Vierailija
18/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, huomashan tästäkin ketjusta miten laihat reagoi, joten ap on aivan oikeassa. Menitte hoikkeliinit halpaan. :D

Vierailija
19/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (70E, 90-57-90) olen kokenut kiusaamista vain ja ainoastaan isompien (+10-20kg ylipainoa) suunnalta. Leikkaisin lantioni ja rintani irti, jos vain pystyisin. En pyytänyt näitä.

Vierailija
20/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:27"]Laihalla on nälkä ja siitä tulee pahalle tuulelle. Ja laihaa vituttaa kun joku kehtaa syödä mitä haluaa ja pystyy elämään onnellisena kurviensa ja jopa läskiensä kanssa. 
[/quote]
Lihava ei ole sana kuin kurvikas. Mutta sehän on osa sitä lihavien itsepetosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän