Sano ensimmäinen epämiellyttävä asia, joka tulee mieleesi
Kommentit (46)
Pitää saada yksi työjuttu tehtyä. Siihen menee muutama tunti, mutta ajatus kadoksissa. Haen sitä ajatusta täältä (!)
Väsymys, kun ei voi mennä nukkumaan.
Ahdistus ja häpeä. Jaksamattomuus ja saamattomuus. Tekemättömät kotityöt. Ai pitikin sanoa vain eka asia...
Iltavuoro ja pomolla on luultavasti sanottavaa.
Anaalipersehomo tuli melkein samaan aikaan. Ei mitään homoja vastaan. Homoilu on kuin ruoka, jota ei itse voi sietää. Ei sitä silti mitenkään vihaa niitä, joiden lempiruoka sama ateria sattuu olemaan.
Ekat treffit,enkä varmaan pääse panemaan.
Eli puute.
Kissalla on eläinlääkäri tänään. Kun sen laittaa kuljetuslaatikkoon niin se ripulipaskoo sinne. Se tekee sen aina. On 6-vuotias ja on totuteltu sitä kuljetuslaatikkoon pienestä asti. Se jopa nukkuu siellä kun koppi on maassa kotona.
Inhottaa jo koko reissu itseni ja kissan puolesta. Se on pakko laittaa kuljetuskoppiin kuljetuksen ajaksi. Olen kokeillut niinkin että ystävä piti sitä sylissä automatkan. Sonti ystävän päälle...
Kiitos kun kysyit, koska sait minut tajuamaan, ettei päivässäni ole mitään epämiellyttävää asiaa tiedossa! :) Tämän voimin jaksan hyvin iltaan, koska kaikki loppupäivän askareet on loppujen lopuksi ihan miellyttäviä. Mies on lenkittänyt koirat (hoidan iltakävelyn mutta pikku kävely tekee vaan hyvää), ruokaa on valmiina eiliseltä joten ei tarvitse kuin lämmittää, lapsella on illaksi omaa tekemistä joten "saan olla rauhassa" (tiedän että kuulostan paskalta mutsilta =D ), menen nukkumaan ajoissa yms. Mahtavaa. =)
Märissä sukissa ja kengissä seisoskelu tuntitolkulla.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 13:20"]
Kissalla on eläinlääkäri tänään. Kun sen laittaa kuljetuslaatikkoon niin se ripulipaskoo sinne. Se tekee sen aina. On 6-vuotias ja on totuteltu sitä kuljetuslaatikkoon pienestä asti. Se jopa nukkuu siellä kun koppi on maassa kotona.
Inhottaa jo koko reissu itseni ja kissan puolesta. Se on pakko laittaa kuljetuskoppiin kuljetuksen ajaksi. Olen kokeillut niinkin että ystävä piti sitä sylissä automatkan. Sonti ystävän päälle...
[/quote]
ei saisi nauraa, mutta oli pakko...
Menen toiseen kaupunkiin yhteen tapahtumaan ja se kestää muutamia tunteja (plus matkat), mulle kerkeää aina salabanaanista huolimatta tulla siellä nälkä ja lisäksi siellä pierettää aina ja on noloa kun maha ruplattaa :( Usein maha ruplattaa siksi kun se on niin tyhjä. Kun sen pitää tarpeeksi täynnä koko ajan niin ei ole ongelmaa. Pitää varmaan olla vaan röyhkeä ja tuoda eväät. Jotenkin pidän sitä epäkohteliaana koska tilanteen luonne on melko herkkä. Mussuta siinä ny kolmioleipää kun pohditaan porukalla tosi syvällisiä. Äygh. Onneksi ei ole tän isompia ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 13:20"]
[/quote] entä jos pingotat pohjalle pussin ja sidot nurkista jotenkin kiinni ja sen päälle joku huono kangas? Sitten roskiin koko lysti.
Se, kun ärtynyt paksusuoleni kohta räjähtää ympäri wc-pyttyä. Ja ne vatsakrampit... :(
Miehen odottaminen että tulee töistä, auto pitäis saada ja se tulee kuitenki myöhäs