Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä seksiä?

Vierailija
12.05.2015 |

Jäin hiljattain sinkuksi. Pikkuhiljaa ois kiva ruveta saamaan seksiä, mutta mistä? 

En haluaisi seksikumppaneita kasvattaa hirveäksi määräksi, koska mun mielestä on jotenkin iljettävää että naisella on tosi monta partneria ollut. Tähän mennessä kumppaneita ollut siis yksi. En kuitenkaan halua vielä uutta parisuhdetta, koska eksä on vielä niin paljon mielessä että haluaisin päästä erosta ja suhteesta ensin rauhassa yli :) 

Millasia vaihtoehtoja mulla on? Ja mistä jonkun fuckbuddyn oikeen voi löytää, koska tässä tilanteessa se varmaan ois fiksuin.. 

-N18

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä AV:lta. Palstasedät auttaa kyllä!

Vierailija
2/5 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep !! Heti valmiina kuin partiopoika. Laita tekaistu sähköpostioso mulle niin vastaan ja pidetään sen jälkeen yhteyttä ja sovitaan missä nähdään, ollaan ja tehdään jne. Kyllä naista pitää aina auttaa pulassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et nyt ainakaan näihin palstasetiin mene. 

Odottele vaan rauhassa, käytä käsiäsi sitä odottaessa että oikea poika tulee vastaan. 

Mutta ihan mielenkiinnosta, mistä tuo ajatusmalli että monta seksikumppania on naisella iljettävää? Uskonnollinen kasvatus? 

Vierailija
4/5 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisille kundille kelpaa 100% varmuudella fuckbuddy suhde. Eli baariin vaan, poimit sieltä itseäsi miellyttävän kundin matkaan ja seuraavana päivänä ehdotat tälläistä järjestelyä. Eli että pannaan, silloin kun sinulle sopii.

Vierailija
5/5 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:19"]Parikymppisille kundille kelpaa 100% varmuudella fuckbuddy suhde. Eli baariin vaan, poimit sieltä itseäsi miellyttävän kundin matkaan ja seuraavana päivänä ehdotat tälläistä järjestelyä. Eli että pannaan, silloin kun sinulle sopii.
[/quote]

Niin, se olisi itseasiassa lottovoitto sille kaverille, kun saa seksiä ja samalla voi viettää nuoren miehen elämää ilman parisuhteen rajoituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi