Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä mättää (laihtumisesta asiaa)

Vierailija
14.08.2008 |

Olen todella ylipainoinen, mitat 91kg/156cm.

Kerran aiemmin olen pudottanut 25kg, suht helposti ja 8kk aikana. Keräsin kaiken sen sitten korkoineen takasi, kun sain 2 lasta pienillä ikäeroilla enkä 2 vuoteen katsonut ollenkaan syömisiäni.

Nyt päätin ryhdistäytyä.

Olen syönyt tasan 2 vkoa joka ikinen päivä TASAN 1500-1600kcal. Olen punninnut kaiken, joten en todellakaan ole huijannut itseäni. Teen kevyttä/keskiraskasta työtä ja vapaa-ajalla olen liikkunut 3x vkossa tunnin ajan niin, että kunnolla tulee hiki & pulssi pysyy koko tunnin korkeana.

Tulos: -500g !!

Nyt siis kysymys; MISSÄ voi olla vika? Viimeksi silloin n. 4v sitten ensimmäisten 2 vkon aikana lähti tosi runsaasti painoa, 4-5kg muistaakseni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se laihtuminen on niin monesta asiasta kiinni

* aineenvaihdunta hidastuu iän myötä, tälle ei vaan voi mitään

* kalorimäärä on vaan liian suuri, jotta laihtuisit sinun pitäisi pysytellä 1300-1400 kcal /vrk

* juotko tarpeeksi vettä

* liikaa hiilihydraatteja ravinnossa

ja nimenomaan huonoja

* vältäthän kaikkea mehua, perunaa, pastaa, vaaleaa leipää

* suositko vihanneksia hedelmien sijaan

Vierailija
2/3 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vertaa siihen kahteen vuoteen, jolloin paino on kertynyt).

Eli malttia, malttia. Seuraa senttejäkin, jos vaa'assa ei näy eroa. Mieti, syötkö nestettä kerääviä ruokia (hiilarit, liikaa suolaa).

Jatka ainakin kuukausi valitsemallasi linjalla, ja sitten jos ei mitään, niin mietit uusiksi. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on joskus ruokavaliotani rajusti muutettuani vaivannut ummetus, joka ihan oikeasti saattaa vaikuttaa jopa 800-1000 g punnituksen tulokseen. Tässä siis puhutaan sellaisesta melkein "viiko sitten viimeksi" -meiningistä.

Tuolla kalorimäärällä sun kyllä pitäisi ihan tosissaan laihtua. Erilaiset jumitukset tulevat yleensä vasta parin-kolmen viikon jälkeen.

Vertailukohtana: Olen itse nyt ollut vähähiilihydraattisella dieetillä 2 viikkoa karistaakseni kesälomalla tulleet kilot ja vähän muutakin. Paino pudonnut

63,9 -> 60,8 eli 3 kg 100 g.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi