Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin äitienpäivälahjaksi karkkipussin

Vierailija
11.05.2015 |

Kävin äitienpäivää viettämässä oman äidin luona. Myös veli tuli sinne. Siellä syötiin voileipäkakkua, vadelmakakkua ja kääretorttua. Siellä vietettiin aikaa useampi tunti ja juteltiin ja katseltiin myös vanhoja valokuvia ja muisteltiin entisiä aikoja. Äidille oli tullut postitse minun askartelema kortti ja lahjaksi äidille ostin englanninlakritsipussin. Englanninlakritsit ovat äitini suosikki karkkeja.

Veli osti äidille pari arpaa mutta niistä ei tullut voittoa. Oli kivaa olla äidin luona nyt äitienpäivänä ja nähdä myös veljeä ja viettää aikaa perheen kanssa. Me ollaan monesti kaikki koolla äitienpäivänä, isänpäivänä ja jouluna. Aurinko paistoi ja oli lämmintä. Se on kohta kesä tulossa. Menin vanhempien luokse pyörällä ja takaisinkin tulin pyörällä.

Kotona tässä äsken kun tulin kotiin, leikitin Sissiä onkilelulla. Syliinkin Sissi halusi ja siinä Sissiä pitelin ja silittelin ja rapsuttelin Sissiä. Sissi on todella seurallinen ja ihmisrakas kissa. Se tulee sekä minun että myös muittenkin ihmisten syliin ihan tuosta vaan. Vanhempien luona on kaksi kissaa joista toinen on todella kesy ja se todella kesy kissa antoi rapsuttaa ja nuoli minua kädestä, mutta toinen kissoista tuli vaan haistelemaan ja vältteli sekä minua että myös veljeä.

Minua on jännittänyt viimeaikoina taloudellinen tilanteeni, mutta kyllä tämä tästä helpottaa vielä. Opettelen merkkaamaan ylös kaikki rahat mitä minulle tulee ja myös laskut, jotka maksan. Sillä keinolla pysyy tilanne hallinnassa. Nyt on jo tiedossa laskut mitkä ens kuussa maksan ja jos tulee vielä ylimääräistä laskua, niin varaan aikaa velkaneuvojalle ja velkaneuvojan kanssa yhdessä selvitellään niitä laskuasioita sitten. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kesän odotusta :)

Vierailija
2/2 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLET TODELLA AHNE JA ITSEKÄS! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla