Viitsisikö joku ystävällinen selvrntää Painonvartijoiden liikuntapisteitä..?
Eli liikkumalla kerätään liikuntapisteitä, juu. Mutta voinko siis käyttää keräämäni pisteet ruokaan? Jossain kohdin sanottiin, ettei 12 pistettä enempää suositella käytettäväksi ruokaan, mutta jos olen viikon aikana saanut haalittua esim. 10 pistettä " törsättäväksi" syömisistä tinkimällä ja vaikka 8 pistettä on liikunnalla kerätty, niin voinko pistää lauantaina 18 pisteen edestä haisemaan? :)
Kiitos jos joku viitsii vastata...
Kommentit (3)
Vierailija:
mutta jos olen viikon aikana saanut haalittua esim. 10 pistettä " törsättäväksi" syömisistä tinkimällä ja vaikka 8 pistettä on liikunnalla kerätty, niin voinko pistää lauantaina 18 pisteen edestä haisemaan? :)
Ongelma ei ole niinkään tuo lauantain ylimääräinen 18 pistettä vaan se, että olet liian monena päivänä kituuttatunut niin pienellä kalorimäärällä (kulutukseesi nähden), että säästöliekille joutuminen on todellinen riski.
Yleensä juu olen syönyt kokolailla päivän aikana sen sallitun määrän enkä ole pahemmin pisteitä pantannut ja liikuntapisteet on mulla ollut vaan sellaisena henkisenä bonuksena. Nyt vaan ollaan lähdössä lauantaina pitkästä aikaa ulos niin olen yrittänyt vähän panttailla sitä silmällä pitäen.
ja ne 10 säästettyä pistettä sinun pitäisikin käyttää ehdottomasti viikon sisään, meidän ryhmässä oli kokemuksena se että ne jotka tienasivat liikuntapisteitä ja söivät ne kaikki 12 niin laihtuivat eniten.