Mitä tuolla Paavo Väyrysen lastensuojelulaitoksissa oikein tapahtuu?
Huipputuottoja huolenpidolla https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/48a26941-8f79-477f-a0c4-5c215602d…
Kommentit (19)
Kiukuttaa aina, kun joku tienee ihmisten, ja erityisesti lasten, hädällä.
Vierailija kirjoitti:
tienaa
Paavo Väyrynen kyseli aikoinaan että "voiko v#tutukseen kuolla". No ainakin sillä voi näköjään tienata vihjailee jutun alku.
Yksityiset lastensuojelulaitokset on pelkkiä rahastusmestoja, pässejä ne sossutkin, kun sijoittaa lapsia vallankiimassaan mihin sattuu. Korruptio jyllää.
Pohjanmaalla Tahtoranta on pelkkä tunkio.
Kekkonen pyörii haudassaan ja huutaa suu täynnä multaa ********* TUNARIT!!!!
Tonne sijoitetaan superongelmaiset lapset
Jotka riehuu js suuttuu ja raivoaa
Jotka ei kestä sitä etkä itse ei saa päättää
Vierailija kirjoitti:
Tee itte paremmin!
Kateelinen vaan oot.
Vierailija kirjoitti:
Onnex on Paavon laitos
Eikä Pekan
Tämä se enään puuttuisi...
Vierailija kirjoitti:
Riehumiseni ja raivoamiseni loppui kuin seinään kun pääsin laitoksista pois. Suuttunut olen edelleen. Syyn voisi tiivistää seuraavasti. "Hoitamiseeni" käytettiin yli miljoona euroa. Parasta mitä saivat noina laitosvuosina ja rahoilla aikaan oli "määrittämätön käytöshäiriö" x 50. Aikuisena selvisi, että olen asperger.
Kestän kyllä etten saa itse päättää. Järjettömiä, mielivaltaisia, kiusaamustarkoituksessa tehtyjä päätöksiä ja pääyöksentekijöitä en ole voinut ikinä sietää ja juuri sellaisia laitokset ovat pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riehumiseni ja raivoamiseni loppui kuin seinään kun pääsin laitoksista pois. Suuttunut olen edelleen. Syyn voisi tiivistää seuraavasti. "Hoitamiseeni" käytettiin yli miljoona euroa. Parasta mitä saivat noina laitosvuosina ja rahoilla aikaan oli "määrittämätön käytöshäiriö" x 50. Aikuisena selvisi, että olen asperger.
Kestän kyllä etten saa itse päättää. Järjettömiä, mielivaltaisia, kiusaamustarkoituksessa tehtyjä päätöksiä ja pääyöksentekijöitä en ole voinut ikinä sietää ja juuri sellaisia laitokset ovat pullollaan.
Hakkaa päätäsi seinään, se auttaa!
Vierailija kirjoitti:
Julkisessa omistuksessa ei ole tarpeeksi paikkoja, joten on pakko turvautua yksityisten omistamiin.
Miljardibisnes, monet sossut olleet ensin sijoituslaitoksen palveluksessa sen jälkeen ujuttautuneet kunnille johtavaan asemaan, bisnes pyörii lapsia säälimättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestän kyllä etten saa itse päättää. Järjettömiä, mielivaltaisia, kiusaamustarkoituksessa tehtyjä päätöksiä ja pääyöksentekijöitä en ole voinut ikinä sietää ja juuri sellaisia laitokset ovat pullollaan.Hakkaa päätäsi seinään, se auttaa!
Kaltaistesi kanssa argumentointi vastaa ehdottamaasi toimintaa.
Maksumuuri.