Haen deittipalstoilta kaunista naisseuraa
Miksi ihmeessä kaikki rumat naiset yrittävät lähestyä jos yksi hakukriteeri on, että pitää olla kaunis? Ei ole siis ainut kriteeri eikä tärkein, mutta on se kauneus ihan hyvä ominaisuus.
Kommentit (17)
En lähesty jos tuo ehto on mainittu deittiprofiilissa. -ruma nainen
Mut entä, jos ne rumat, jotka ilmoitukseesi vastaa, on omasta mielestään kauniita? Kauneus ei ole mikään mitattava suure, kuten rasvaprosentti, äo tai vyötärönmitta. Sinäkin saatat olla yhden mielestä susiruma ja toisen mielestä komistus.
Jätä rumille vastaamatta ja aloita itse keskustelu sun silmää miellyttävien kanssa, ei oo vaikeeta.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:34"]
AP: mielenkiintoinen miesvihan aiheuttama kaksoisstandardi tällä sivustolla: http://www.vauva.fi/keskustelu/4467391/ketju/haen_nettiprofiilissani_hyvannakoista_seuraa
Tuossa ketjussa av-mammat haukkuvat kaikki miehet rumiksi. Kaikki tuntuvat peukutusten perusteella olevan samaa mieltä, että miehiä saa haukkua rumiksi. Tässä ketjussa alapeukkujen perusteella naisia ei saa haukkua rumaksi.
[/quote]
Kannattaako olla keskustelupalstalla, jos ei osaa lukea? Ketjussa kukaan ei haukkunut kaikkia miehiä rumiksi. Jos mies hakee kaunista seuraa ja minä lähetän kuvani eikä mies enää vastaa, niin en minä hitto soikoon ala perään vängätä. Kyllä se on sillä selvä.
-sen ketjun ap
En myöskään lähesty, jos tuo ehto mainittu profiilissa. - kaunis nainen
Entä jos opettelet kysymään sitä kauneus-ominaisuutta heti ensimmäisessä viestissäsi? Kyllä ne rumat siten suodatu pois. Ihan rohkeasti vaan painotat, että sinun pitää olla kaunis, jotta haluan tavata.
Olipa huono provo. Eivät naiset lähesty edes deittipalstoilla, ihan tutkittu juttu vielä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:41"]
Olipa huono provo. Eivät naiset lähesty edes deittipalstoilla, ihan tutkittu juttu vielä.
[/quote]
Mä olen lähestynyt monta kertaa deittipalveluissa.
No, sä nyt oot saanu neljä alapeukkua tähän ja toi joku on saanu 11 yläpeukkua. Jos sivustolla on kymmeniä tuhansia kävijöitä ja suosituissa ketjuissa viestit saa usein satoja peukutuksia, niin ei tästä sun tutkimuksesta voi sen kummempaa yleistystä tehdä kuin että suurinta osaa ei tunnu Porvoo kiinnostavan.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:38"]Mut entä, jos ne rumat, jotka ilmoitukseesi vastaa, on omasta mielestään kauniita? Kauneus ei ole mikään mitattava suure, kuten rasvaprosentti, äo tai vyötärönmitta. Sinäkin saatat olla yhden mielestä susiruma ja toisen mielestä komistus.
[/quote]
Mitäs dissattavaa tässä nyt oli? Totinen tosi. Yks tykkää porkkanasta ja toinen lantusta. sama
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:41"]
[/quote]
Mä olen lähestynyt monta kertaa deittipalveluissa.
[/quote]
Ihan viimeisinpänä todettiin siinä fuck the pin ups (vai mikä oli nimeltään) blogissa tinder testissä että naiset lähinnä istuvat perseellään eivätkä aloita juttelua miehelle. Samaa on todettu moneen otteeseen okcupidin onlinedeittitutkimuksissa.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:41"] Olipa huono provo. Eivät naiset lähesty edes deittipalstoilla, ihan tutkittu juttu vielä. [/quote] Mä olen lähestynyt monta kertaa deittipalveluissa. [/quote] Ihan viimeisinpänä todettiin siinä fuck the pin ups (vai mikä oli nimeltään) blogissa tinder testissä että naiset lähinnä istuvat perseellään eivätkä aloita juttelua miehelle. Samaa on todettu moneen otteeseen okcupidin onlinedeittitutkimuksissa.
[/quote]
Puhun nyt ihan vakavasti otettavista deittipaikoista, en tinderistä :)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:38"]Mut entä, jos ne rumat, jotka ilmoitukseesi vastaa, on omasta mielestään kauniita? Kauneus ei ole mikään mitattava suure, kuten rasvaprosentti, äo tai vyötärönmitta. Sinäkin saatat olla yhden mielestä susiruma ja toisen mielestä komistus.
[/quote]
Mitäs dissattavaa tässä nyt oli? Totinen tosi. Yks tykkää porkkanasta ja toinen lantusta. sama
[/quote]
Minkäs takia siinä on dissattavaa jos kyseessä on mies, kuten toisen viestin linkin takana olevasta viestiketjusta ilmenee? Siellä nainen valittaa kun vain rumat miehet ottavat yhteyttä että miksei ne tajua olevansa rumia ja hirveät plussapeukutukset sille ja muille sen ketjun miesvihaviesteille.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:41"] Olipa huono provo. Eivät naiset lähesty edes deittipalstoilla, ihan tutkittu juttu vielä. [/quote] Mä olen lähestynyt monta kertaa deittipalveluissa. [/quote] Ihan viimeisinpänä todettiin siinä fuck the pin ups (vai mikä oli nimeltään) blogissa tinder testissä että naiset lähinnä istuvat perseellään eivätkä aloita juttelua miehelle. Samaa on todettu moneen otteeseen okcupidin onlinedeittitutkimuksissa.
[/quote]
Puhun nyt ihan vakavasti otettavista deittipaikoista, en tinderistä :)
[/quote]
Lue sitten viimeisin lause uudelleen.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:38"]Mut entä, jos ne rumat, jotka ilmoitukseesi vastaa, on omasta mielestään kauniita? Kauneus ei ole mikään mitattava suure, kuten rasvaprosentti, äo tai vyötärönmitta. Sinäkin saatat olla yhden mielestä susiruma ja toisen mielestä komistus. [/quote] Mitäs dissattavaa tässä nyt oli? Totinen tosi. Yks tykkää porkkanasta ja toinen lantusta. sama [/quote] Minkäs takia siinä on dissattavaa jos kyseessä on mies, kuten toisen viestin linkin takana olevasta viestiketjusta ilmenee? Siellä nainen valittaa kun vain rumat miehet ottavat yhteyttä että miksei ne tajua olevansa rumia ja hirveät plussapeukutukset sille ja muille sen ketjun miesvihaviesteille.
[/quote]
Edelleen, lukutaitoa! Kukaan ei ole kirjoittanut mitään tuollaista.
Jospa lisäisit profiiliisi sen, että millainen on sinun määritelmäsi kauneudesta, vaikka esimerkkikuvin, niin pääsisit rumista eroon?
t. yks ruma, joka tosin ei vielä nettideittaile
AP: mielenkiintoinen miesvihan aiheuttama kaksoisstandardi tällä sivustolla: http://www.vauva.fi/keskustelu/4467391/ketju/haen_nettiprofiilissani_hyvannakoista_seuraa
Tuossa ketjussa av-mammat haukkuvat kaikki miehet rumiksi. Kaikki tuntuvat peukutusten perusteella olevan samaa mieltä, että miehiä saa haukkua rumiksi. Tässä ketjussa alapeukkujen perusteella naisia ei saa haukkua rumaksi.