Jos lapsellasi olisi nyt kastejuhla...
...mitä toivoisit lahjaksi hänelle? Lahjaa yritän keksiä. Kyseessä tyttö.
Kommentit (23)
Mä toivoisin jotain, joka jää muistoksi ja jonka voi isompana antaa sit lapselle. Meidän tyttö sai kummiltaam pienen suojelusenkelipatsaan jonka pohjaan oli kirjoitettu kastamisen päivämäärä ja myöhemmin sama kummi kaiverrutti siihen vielä tytön nimen.
Kakkulapio ehkä. Luin juuri että Tiia Kiurun minkälien lapsi sai jonkun kastesormuksen? En ole koskaan kuullut sellaisesta mutta vois olla ihan jees myös
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:04"]Hopeinen dildo. Valmiiksi jo teini ikää odottamaan. Kaiverrus siihen vielä lapsen nimen ja syntymäpäivän ja jonkun kivan lauseen ja lisäksi esim Maire tädiltä niin voi sitten ajatella sinua aina kun sitä käyttää
[/quote]
Nyt sulla on tainnut mennä jotain sekaisin, tämä ei ole demi.fi.
Joku satukirja voisi olla kiva. Sillä on pitkään käyttöä. Vaatteita en ainakaan toivoisi, vaikka ne silloin kivoja ovatkin, jäävät niin nopeasti pieneksi. Lasten astiasto olisi myös hyvä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:04"]Kakkulapio ehkä. Luin juuri että Tiia Kiurun minkälien lapsi sai jonkun kastesormuksen? En ole koskaan kuullut sellaisesta mutta vois olla ihan jees myös
[/quote]
Mä ostin jo vuonna -98 kastesormuksen siskon tytölle, että ei nyt niin uusi juttu.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:04"]Hopeinen dildo. Valmiiksi jo teini ikää odottamaan. Kaiverrus siihen vielä lapsen nimen ja syntymäpäivän ja jonkun kivan lauseen ja lisäksi esim Maire tädiltä niin voi sitten ajatella sinua aina kun sitä käyttää
[/quote]
Nyt sulla on tainnut mennä jotain sekaisin, tämä ei ole demi.fi.
[/quote]
Jaa taitaa olla sitten suosittu ja hyvä lahja jos monella Demissä on moinen!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:04"]
Kakkulapio ehkä. Luin juuri että Tiia Kiurun minkälien lapsi sai jonkun kastesormuksen? En ole koskaan kuullut sellaisesta mutta vois olla ihan jees myös
[/quote]Kyllä noi kastesormukset on jo pidemmän aikaa ollut lahjavaihtoehtoina. Meillä nuorimmat ( nyt 13v ja 15v) lapset ovat saaneet kummeiltaan kastesormukset
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:04"]Kakkulapio ehkä. Luin juuri että Tiia Kiurun minkälien lapsi sai jonkun kastesormuksen? En ole koskaan kuullut sellaisesta mutta vois olla ihan jees myös
[/quote]
Mä ostin jo vuonna -98 kastesormuksen siskon tytölle, että ei nyt niin uusi juttu.
[/quote]
en ajatellutkaan olevan, kunhan sanoin etten MINÄ ollut moisesta ennen kuullut. Urpå
Sellaisen korun, jota lapsi voisi käyttää myös aikuisena, jotain aikaa kestävää. Joku sievä hopeinen riipus. Tietysti ymmärtäisin, ettei ihmisillä olisi tahtoa käyttää paljoa rahaa lapsen lahjaan, mutta kysyttiin, mitä toivoisin eikä mitä odottaisin.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:04"]Kakkulapio ehkä. Luin juuri että Tiia Kiurun minkälien lapsi sai jonkun kastesormuksen? En ole koskaan kuullut sellaisesta mutta vois olla ihan jees myös
[/quote]
[/quote]
en ajatellutkaan olevan, kunhan sanoin etten MINÄ ollut moisesta ennen kuullut. Urpå
[/quote]
LOL! :D Ota jo iltalääkkeet.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:06"]Joku satukirja voisi olla kiva. Sillä on pitkään käyttöä. Vaatteita en ainakaan toivoisi, vaikka ne silloin kivoja ovatkin, jäävät niin nopeasti pieneksi. Lasten astiasto olisi myös hyvä.
[/quote]
Miksi alapeukku? Tässähän ei ollut kyse mistään kummilahjasta. Mielestäni nuo olisivat hyviä lahjoja.
Tyttäreni sai sormuksen. Itse olen saanut pienen valokuvakehyksen johon on kaiverrettu kaikki tiedot. Se on mun mielestä edelleen tosi kiva :)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:04"]Kakkulapio ehkä. Luin juuri että Tiia Kiurun minkälien lapsi sai jonkun kastesormuksen? En ole koskaan kuullut sellaisesta mutta vois olla ihan jees myös
[/quote]
[/quote]
[/quote]
LOL! :D Ota jo iltalääkkeet.
[/quote]
Kiitos, minulla ei ole lääkitystä, ja ammatin puolesta tutkittu etten sellaista tarvitsekaan. Harvoja iltalääkkeitä kuuluu tähän aikaan edes ottaa. Opettelepa sinä puolestasi sisälukutaito, vaikka tuskimpa sitä tulet koskaan missään tarvitsemaan.
Tyttö sai Muumi-kulhon ja mukin ja lusikan. Siitä on syöty monet puurot ja pyytää aina että juon kahvini siitä mukista että olisi samat kuvat molemmilla :) minusta se oli hyvä, ja kestävä, hyödyllinen lahja.
Rehellisesti: En mitään.
Tavaraa on kyllä jo yllin kyllin.
Voisi tuoda vaikka kakun syötäväksi tai kukan juhlapöytään.
Ei ainakaan koriste-esineitä (tyyliin enkelipatsas), kehyksiä tai kuva-albumeja, jossa imeliä nalle- ja haikarafiguureja. Itse toivoisin jotain lapsen design-tavaraa sisustukseen. Ei siis tarvitse olla mitään järkyn kallista, mutta vanhempien tyylin mukaista. Esim. jotain tekstiiliä, joka kestää vuosia.
Hmmm, jos nyt olisin lastani kastamassa, niin osan kummeista poistaisin kokonaan ja ottaisin toiset henkilöt tilalle. Tuli tehtyä virhevalinta, mutta jälkiviisaus on paras viisaus.
Jotain, joka jää muistoksi lapselle, mutta ei mitään turhaa. Ehkä joku kakkulapio kaiverrettuna tms.. Säästöpossut yms, jää vaan pyörimään kaappeihin.