Millainen työnantaja on Burger King?
Olen lähdössä tekemään työsopimusta kesäksi huomenna aamulla mutta en ole vielä pyynnöistä huolimatta saanut vastausta muutamiin kysymyksiin. Onko täällä muita Burger Kingissä työskenteleviä? Millainen duunipaikka se on?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:24"]
Kuulemma hirveä. Hyvät työsuhde edut kylläkin.
[/quote]
Millä tavalla hirveä?
Burger Kingissä ei kehoteta nauramaan vanhuksille, joilta tippuu makkaraperunat lattialle.
Ei sen hirveämpi kun muukaan pikaravintola. Ihan jees ja varma palkka. Tosin mulla kokemusta vaan Englannin Kingistä.
!WARNING!
Älä mene kyseiseen paikkaan töihin jos et kestä v*ttuilua, alistamista ja ääretöntä stressiä! En toivoisi kenellekään sellaista kohtelua mitä itse koin. Työhaastattelussa sitä niin hymyiltiin mutta itse työ oli pelkkää kauhua. En ymmärrä miksi ne ei halua tehdä työpaikasta viihtyisää.
Itselle jäi traumaperäinen stressihäiriö 1 kk jälkeen, jonka kaikin voimin sinnittelin.
Sain potkut kun ei naamakerroin miellyttänyt esimiehiä. Irtisanomispapereissa syytettiin asioista mitkä ei pitäneet paikkaansa. Soittelevat kokoajan vapaa-ajalla töihin ja jos et mene hankkivat helpommin pompoteltavan
Toivoisin, että ihmiset alkaisivat boikotoimaan näitä ulkomaalaisia jättiyrityksiä, jotka eivät maksa veroja Suomeen ja ovat ainoastaan vahingollisia kansanterveydelle.
Burger King on Suomessa 100 % suomalaisen firman pyörittämä. Eli verot se maksaa Suomeen. Sama yritys Restel, omistaa myös mm. suomalaiset Cumulus Hotellit.
Meidän burger kingi on ihan paras. Parhaat työkaverit ja aivan mahtava työyhteisö 😄😄😄
Lahden burger kingiläinen
Tosiaan Restelin omistuksessa, ja Restelillä ei noin yleisellä tasolla kovin hyvin mene eikä työntekijöistä pidetä huolta.
Vierailija kirjoitti:
Burger King on Suomessa 100 % suomalaisen firman pyörittämä. Eli verot se maksaa Suomeen. Sama yritys Restel, omistaa myös mm. suomalaiset Cumulus Hotellit.
Mutta se maksaa isoa maksua Burger Kingille. Ja maksu lienee sen verran suuri, että Suomen toiminnoista ei synny verotettavaa voittoa.
Emoyhtiö ei todellakaan ole suomalainen, joten sataprosenttisesti verot eivät varmasti tule Suomeen!
Varmaan riippuu ihan siitä mihin bk:iin menet töihin. Työ on aika hektistä ja yksinkertaista jatkuvassa rasvanhajussa, mutta jos on ok esimies ja kivat työkaverit, niin eipä siinä sitten mittään. Jos viihtyy töissä, niin aika helppoa rahaa, jos ei, niin voi käydä tosiaan turhan raskaaksi. Töihin vaan ja hymy naamalle, omalla asenteellakin pääsee pitkälle. Onnea töihin! Ihan hyvää asiakaspalvelukokemusta se on joka tapauksessa tulevaisuutta varten.
https://www.franchisedirect.com/foodfranchises/burger-king-franchise-07…
Siinä vähän niille joilla on jotain harhakuvitelmia miten "suomalainen" Esim:Mc Donalds tai BK tai Taco Bell tms. voivat olla.
Suurta veronmaksajaa, hyvää työnantajaa tai ylipäätään mitään hyvää näistä ei seuraa.
Ihmetyttää se, että kun nuori tekee BK:iin työsopimuksen ja on valmis tekemään töitä, saa tehdä kerran viikossa tai kahdessa työhön kuuluvan harjoitteluvuoron. Harjoittelusta maksettava palkka on n. 8 € tunnissa, joten sillä palkkapussilla ei vuokria makseta. Tätä jatkuu kuukausikaupalla. Ei mitään järkeä eikä todellakaan ruoki nuorison työhalukkuutta eikä oikeasti edistä minkään sortin työllistymisastetta!
Jos kerran tehdään työsopimus niin teetetään sitten niitä töitä eikä meinata!
Vierailija kirjoitti:
!WARNING!
Älä mene kyseiseen paikkaan töihin jos et kestä v*ttuilua, alistamista ja ääretöntä stressiä! En toivoisi kenellekään sellaista kohtelua mitä itse koin. Työhaastattelussa sitä niin hymyiltiin mutta itse työ oli pelkkää kauhua. En ymmärrä miksi ne ei halua tehdä työpaikasta viihtyisää.
Itselle jäi traumaperäinen stressihäiriö 1 kk jälkeen, jonka kaikin voimin sinnittelin.
Miten työ, jossa sämpylän väliin paistella erilaisia juttuja, voi olla stressaava? Varmaan sillä omalla asenteella on tässä iso merkitys, aina ei pääse tuomitusjohtajaksi hetij ja ne tulotkin voi jäädä alle sen 60 000€/kk.
Tämän kirjoittajalle ei varmasti sopinut asiakaspalvelutyö, ja se ei tosiaan ole kaikkia varten.
Mulla on huomenna ryhmä haastattelu bk: n.....pitäiskö jättää väliin.....
Kuulemma hirveä. Hyvät työsuhde edut kylläkin.