Kiva jos tämä ikävyys loppuu tänä keväänä.
Olen jo niin sippi, että hypin seinille, huudan ja räyhään miehelle ja lapsillekin. Haluan pian päästä liikkumaan ja tekemään asioita. Näkemään ja kokemaan vai miten se Marin sanoikaan.
Kommentit (8)
https://www.uef.fi/fi/artikkeli/tutkimus-perustuslakivaliokunta-sivuutt…
Tämä antoi mulle toivoa, että pian järki ja ihmisoikeudet voittaa. Ja elämä tietysti myös.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olisi ihan kiva vaikka nähdä ihmisten kasvoja.
Mäkin haluaisin jo nähdä äitini.
WEF:n johtaja Klaus Schwab kirjoittaa 2020 kesällä julkaistussa Covid-19: The Great Reset -pamfletissan, sivulla 21.
"These three plausible scenarios are all based on the core assumption that the pandemic could go on
affecting us until 2022; thus they can help us to reflect upon what lies ahead."
Vierailija kirjoitti:
WEF:n johtaja Klaus Schwab kirjoittaa 2020 kesällä julkaistussa Covid-19: The Great Reset -pamfletissan, sivulla 21.
"These three plausible scenarios are all based on the core assumption that the pandemic could go on
affecting us until 2022; thus they can help us to reflect upon what lies ahead."
Marin ja Saarikko kuuluvat nuorten huippujohtajien globaaliin verkostoon, joka tukee talousjärjestelmän “nollausta” – professori: Sidonnaisuus olisi ollut syytä ilmoittaa
Vierailija kirjoitti:
Kutsu julkkiksia Kesärantaasi bileisiin ja maksata kulut veronmaksajilla?
En kutsu julkkiksia mutta kulut voitte kyllä maksaa. Mitähän mä keksisin ... : )
Mäkin odotan innolla paluuta normaaliin.
Sama. Olisi ihan kiva vaikka nähdä ihmisten kasvoja.