Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vuokraisit, jos vaihtotalous toimisi?

Vierailija
14.01.2022 |

Mitä kaikkea vuokrattavaa sinulla olisi, jos vaihtotalous asuinalueesi asukkaiden kesken olisi yhtä tavallista kuin Tori-kaupat? Itse laittaisin vuokralle mm. seuraavia: teltta, kaksi retkipatjaa, makuupussi, trangia, kitara, doppleri, kastemekko ja matkasänky.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmillani olisi suositumpia vuokrattavia kuin minulla: suksiboksi, peräkärry, kottikärry, kamera, auto, iso kahviastiasto, telttoja, rinkkoja, maastopyörä, pyöräkoukku autoon jne.

-ap

Vierailija
2/10 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi ollut vielä vähän aikaa sitten kaikenlaista mutta ollaan pistetty pois. No, rahaahan myymisestäkin saa ja eivätpähän palaa tilaa viemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä nykyään rakennetaan niitä minikokoisia betonikuutioita että kukaan ei voi edes mitään omistaa. Ihanaa että kuvittelette vuokraavanne omaa omaisuutta.

Kyllä se on joku muu joka ne tavarat omistajaa ja kansalaiset vain vuokraa.

Vierailija
4/10 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me toivotaan vielä perheenlisäystä, joten kaikki vauvatarvikkeet kyllä säästetään. Oishan se hauska jos vois vuokrata niitä varastossa pölyttymisen sijaan. Moni tavara on myös sellanen, että sitä käytetään vaan harvoin, vaikka tarvii oman. Esim. peräkärry.

Vierailija
5/10 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/10 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vaatteita, ompelukone, saumuri, peittauskone, työnnettävä ruohonleikkuri, tietokone, tabletti, sähköpiano, pesuri, kaikenlaisia toimistolaitteita.

Vierailija
7/10 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokramakuupussi kuulostaa vähän ällöltä. Mä voisin vuokrata autoani.

Vierailija
8/10 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vr-lasit, astioita, kirjoja (näitä on jotain 200 kpl joten olisi valinnanvaraa), musiikkivehkeitä kitaraan liittyen, tietokone.

Vierailija
9/10 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran.

Vierailija
10/10 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soutulaite, kuntopyörä, fitness trampoliini,