Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassatyöntekijä joka hymyilee ja toivottaa hyvää illanjatkoa: Kiitos, saatat piristää jonkun yksinäisen päivää

Vierailija
14.01.2022 |

Tuli hyvä mieli kun toivotettiin hyvää illanjatkoa. Olen kaikki illat yksin, ja ostoksenikin on just sellaisia säälittäviä yksinäisen itsariyksiö asukkaan ostoksia. Yleensä kassat on tympeitä ja välinpitämättömiä, ehkä jopa tuntuu että hieman paheksuvat minua. Tuli kuitenkin tosi hyvä mieli kun tapahtui poikkeus, ja kassa tervehtikin iloisesti, hymyili ja toivotti hyvät illan jatkot. Miten synkkä yhteisö meillä on, kun tämä tuntui niin harvinaiselta poikkeustapaukselta?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:laisten arkea. 

Vierailija
2/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta mammat tulevat kertomaan Aapeelle, että ei ansaitsekaan tervehdystä, koska on lihava ja haisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ymmärrä tympeitä kassatyöntekijöitä. Jos ei yhtään kiinnosta olla asiakaspalveluhenkinen, niin menisi vaikka johonkin tehtaalle tai siivoushommiin. Miksi istua siinä kassalla naama norsun veellä, kun olisi paljon halukkaita siihen työhön jotka tekisi ihan mielellään aspaa.

Vierailija
4/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yleensä kassaneiti avaa valmiiks pari ylintä nappia puserostaan

Vierailija
5/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun aikaan vaikuttaa kassatkin olevan usein paremmalla tuulella. Itsestä on kyllä ihan mukavaa sekin ettei suomessa kassan ole pakko hymyillä jos ei siltä tunnu, jos ilo on aitoa niin saattaa se joskus hieman jopa tarttua.

Vierailija
6/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla piristi raskaan työpäivän jälkeen henkkareiden kysyminen k-18 tuotteita ostaessa. Olin jo reilusti yli 30v silloin.

Vierailija
7/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa asiakaspalvelijoista on todella hyviä työssään, en muista koska olisin kohdannut vaikkapa ynseän kassahenkilön.

Rankan työpäivän jälkeen väsyneenä kaupankäynnin jälkeen on useimmiten hyvä mieli - kiitos iloisen kassahenkilön! 👍🏻😊

Vierailija
8/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismahan on tehnyt lupauksen..luin että tervehtivät kaikkia, hymyilevät ja toivottavat milloin mitäkin jatkoja.

Meidän Prismassa tuo on ollut ihan normia ennenkin. ( Imatra)

Vierailija
9/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismahan on tehnyt lupauksen..luin että tervehtivät kaikkia, hymyilevät ja toivottavat milloin mitäkin jatkoja.

Enpä ole tuollaista kokenut Prismassa kertaakaan. Lidlissä taas nuoret kassatytöt aina iloisesti tervehtii ja toivottaa jatkot.

Vierailija
10/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ja humaavaiaet sanat vaikka sitten (väsyneeltä) kassalta kuultuna saattavat pelstaa päivän toisinaan enemmänkin. - Onneksi itse olen kohdannut lähinnä sellaisia kassoilla työskenteleviä. jotka vaikuttavat vilpittömästi toimivan huomaavaisesti vaikka tiedän kyllä monen heistä olevan väsyneitä ja huolissaan osan heistä olevan omastakin toimeentulista tai ainakin siitä, että milloin saavat nollatuntisopparilla olevina seuraavan kutsun tulla töihin. Boikotoin itsepalvelukassoja koska en naivisti uskon näin tukevani sitä, että vastaisuudessakin kaupoista saa "inhimillstä palvelua" vaikka en sanan varsinaisessa mielessä palvelua osaa kaivata. Sellainen normi perus huomaavaisuus riittää oikein hyvin, johon yritän vitse vastatat "samalla mitalla"  

Vierailija
11/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että hymyilee? Niillähän on maskit.

Vierailija
12/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, että hymyilee? Niillähän on maskit.

Ei kaikilla, jotkut käyttää visiiriä.

Vierailija
13/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet ja humaavaiaet sanat vaikka sitten (väsyneeltä) kassalta kuultuna saattavat pelstaa päivän toisinaan enemmänkin. - Onneksi itse olen kohdannut lähinnä sellaisia kassoilla työskenteleviä. jotka vaikuttavat vilpittömästi toimivan huomaavaisesti vaikka tiedän kyllä monen heistä olevan väsyneitä ja huolissaan osan heistä olevan omastakin toimeentulista tai ainakin siitä, että milloin saavat nollatuntisopparilla olevina seuraavan kutsun tulla töihin. Boikotoin itsepalvelukassoja koska en naivisti uskon näin tukevani sitä, että vastaisuudessakin kaupoista saa "inhimillstä palvelua" vaikka en sanan varsinaisessa mielessä palvelua osaa kaivata. Sellainen normi perus huomaavaisuus riittää oikein hyvin, johon yritän vitse vastatat "samalla mitalla"  

Papapa tuipa sanottua monimutaksiesti mutta siis boikotoin itsepalvelukassoja koska naivisti uskon, että boikotoimalla itsepalvelukassoja niin tulevaisuudessakin olisi tarjolla "inhimisstä palvelua"

Vierailija
14/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupassamme kaikki kassat ovat hyväntuulisia, tai ainakin käyttäytyvät hyväntuulisesti. Ja toivottavat tietenkin hauskaa illanjatkoa. Olen siis asiakas.

Vierailija
15/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin isossa pahassa HelsingissänTriplan kauppakeskuksessa. Joskus tulee vähän päälleliimattuna se kivan illan toivotus mutta lähes poikkeuksetta iloisia ja ystävällisiä. Olen toki itsekin ystävällinen ja kohtelias.

Vierailija
16/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta mammat tulevat kertomaan Aapeelle, että ei ansaitsekaan tervehdystä, koska on lihava ja haisee.

Jostain syystä mua alkoi naurattamaan tämä kommentti 😂😂😂

Ja kyllä ap ansaitsee tervehdyksen.

Vierailija
17/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ymmärrä tympeitä kassatyöntekijöitä. Jos ei yhtään kiinnosta olla asiakaspalveluhenkinen, niin menisi vaikka johonkin tehtaalle tai siivoushommiin. Miksi istua siinä kassalla naama norsun veellä, kun olisi paljon halukkaita siihen työhön jotka tekisi ihan mielellään aspaa.

Itse ymmärrän kyllä oikein hyvin kun katsoo millaista porukkaa kaupassa oikein ramppaa. Juopp 0 ja, n iis tejä, tällä viikolla näin kassalla housuunsa pas k0neen pyörätuoliasiakkaan. Kyllä itseäni alkaisi vähemmästäkin tympäisemään

Vierailija
18/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkiitos sille kassatyöntekijälle, joka tänään oli minulle tosi ystävällinen ja jaksoi rauhoitella minua! Häpesin silmät päästäni, kun jono seisoi sekä minun hölmöilyjeni että kortinlukijan teknisen vian takia. Ja olen yleensä se munapää, joka hermostuu, jos edellä olevalla menee syystä tai toisesta pitkään kassalla. Kassalta usein löytyy päiväni piristäjä ja ilostuttaja, vaikken ole yksinäinen (ainoastaan introvertti ärisijä).

Vierailija
19/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo selittääkin sen teennäisen tekopirteän kiekuvan kassan, jonka jälkeen toivoi, että olisi vaan ollut hiljaa... Ne kiekaisut 😕

Vierailija
20/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaupunkini prismassa on iloisia kassaneitejä. Kiitän ja toivotan heille hyvää työpäivää kun kassalta lähden 😊

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi