Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Ei kondomia voi aina muistaa!"

Vierailija
10.05.2015 |

Olen todella ärtynyt ja ahdistunut. 

Minulla on ollut eräitä oireita, joista huolestuneena kerroin asiasta äidilleni. Äiti sanoi että johtuu varmaan e-pillereistä. Vastasin että en käytä niitä. Äiti kauhistui ja suuttui ensin että olemme kumppanin kanssa vastuuttomia kun "emme käytä ehkäisyä" johon vastasin että kumi on käytössä. Äiti jatkoi raivoamistaan, kuulemma kukaan ei voi aina muistaa kondomia, eli e-pillerit on pakko olla.

Nyt hän on saanut ISÄNI puolelleen kertomalla hänelle! Isä puhui vakavasti ja selitti miten kondomi on miehen ehkäisy ja e-pilleri naisen, ja molempien on huolehdittava omasta osuudestaan.

Kysyn nyt teiltä, arvon palstalaiset, että olenko tosiaan ainoa ihminen joka ei 5 vuotta kestäneen seksielämän aikana ole koskaan unohtanut kondomia? Eihän sitä hitto soikoon voi unohtaa mitenkään, huomaahan sen viimeistään sisään laittaessa että se unohtui!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/24 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä unohda, mutta kortsu voi hajota. Meillä yksi vahinkolapsi hajonneen kortsun takia...

Mun äiti muisti kyllä saarnata siitä mulle, että en käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, vaikka ihan aikuinen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:02"]Ei sitä unohda, mutta kortsu voi hajota. Meillä yksi vahinkolapsi hajonneen kortsun takia...

Mun äiti muisti kyllä saarnata siitä mulle, että en käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, vaikka ihan aikuinen olen.
[/quote]

No me ainakin täytetään kortsu vedellä seksin jälkeen. Näkee onko mennyt rikki.
16v

Vierailija
24/24 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle määrättiin e-pillerit nuorena kun olin tullut raskaaksi ja tein abortin. Pari vuotta siitä suhde kariutui ja lopetin pillerit kun en enää aktiivisesti harrastanut seksiä. Nykyisen kanssa mennään kortsulla koska seksiä jostain syystä harrastetaankin harvemmin. En tykkäisikään pillereitä enää syödä. Muistan että koko ajan oli jotain epämääräistä ärsyttävää vuotoa kun e-pillereitä käytin.