37 vuotiaana harmaita hiuksia???
Olen siis 37v. Nainen ja vuoden aikana huomannut, että alkanut tuleen harmaita hiuksia. Siis täh.. enhän mää nyt niin vanha vielä ole.. :(((
Kommentit (7)
minä olin tuon ikäisenä alkanut jo kaljuuntumaan.... Tai kärsimään hyvin voimakkaasta hiusten lähdöstä, jolle haettiin ja ertsittiin selitystä ja pyöriettiin päätä kun ei ole normaalia, että noin kaljuuntuu.... Ja vähemmästäkin alkoin tuntua keljulta kun itslle vieraatkin saattoivat huomauuttaa asiasta.
Ihan NORMAALIA. Ihmisillä on täysin hukassa käsitys siitä milä on normaalia. Väriä, muovia, botoxia, filtteriä vaan niin stnkseen ja kukaan ei enään tajua että roikkuvat tissit, harmaat hiukset, ohuet huulet, rypyt sun muut on TÄYSIN NORMAALIA.
Mitä pahaa harmaissa on?
100 kertaa paremman näköistä kuin jiky markettipunainen kökköväri.
Mulle ensimmäiset harmaat tuli 28-vuotiaana. Joillekin tulee jo paljon aiemminkin
Mulla alkoi päälaen hiustenlähtö kolmekymppisenä, nyt se on onneksi jokseenkin kurissa lääkityksellä ja just 37-vuotiaana huomasin, että toisin kuin suunnittelin, en voikaan lopettaa värjäämistä, koska harmaita oli alkanut ilmestyä.
Mun 39-vuotiaalla kaverilla on jo täysin harmaa tukka.
Ihtelle vaan tuli jotenki yllätyksenä, että nyt jo alan harmaantuun. Oon pitänyt sitä vanhempien ihmisten riesana, kun en pidä ihtiä vielä niiiin vanhana. No ei voi mitään. :O
-ap
Mulla on ollut jo 6 vuoden ajan, lisääntyvät vain koko ajan. Kauniita :). N39