pyllynkarvani ovat liian tuuheatmitä tehdä??
Kommentit (17)
Jeesus rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet
Sheivausgeeliä peppuvakoon ja sheivailemaan :-D
En tiedä sukupuoltasi, mutta itse tykkään miehistä joilla karvoja piisaa.
Kaikkialla, myös persvaossa.
olen nainen...peppuseksi ei kiihota miestäni ja on vaikea ajella karvat itse useasti
Minulla ei kasva kuin muutama jotka ajan aina pois. Ajatuskin naisen persekarvoista ällöttää.
N30
Miten ajelijat kestätte sitä heti seuraavana päivänä pistelevää sänkeä siellä persposkien välissä?? Itse ajelen kyllä muualta mutta persvaon karvoihin en koske... Ei oo mies valittanu vaikka moneen otteeseen jo lettu levällään ollut hänen edessään perskarvoineni päivineni, tosin voi olla ettei kehtaa kun on vielä niin tuore suhde ;D
Koominen ajatuskin, että muuten on kyllä ajeltu posliiniksi, mutta persvaossa on kammottava puska. Huh. Ei mulla ainakaan tule mitään pistelevää sänkeä sinne.
Monelle miehelle varmaan kelpaisi suuseksi pyllyyn kielellä tikaten tuuheaperseisen naisen kanssa
Koeta päästä elokuvan takaa-ajettu 2 päärooliin?
saa sitä naisillakin olla pyllykarvaa., vaikka millainen pilvi En usko että se haittaa muita kuin neitimiehiä ja homoja. Se on erooottinen ja seksikäs näky, usko nyt vaan jo. Koska sitä on niin hankala ajaa pois niin ilmeisesti on Luoja tarkoitanut ettei sitä ajeta. Ja kosk rangaistus ajelusta on piikkinen sänki ja kirvelevät näpyt niin se viimestään toditaa että nyt tuli tehtyä luonnonjärjestystä vastaan. Eihän siitä ole juuri muuta kuin hyötyä. Ei hierry perse liikaa. Naisilla kun pakarat kävellessä pomppii ja kallistelee eritasossa enemmän niin on tärkeää että on vähän perskarvaa vähän kuin laakerikuulina vähentämässä hankausta. Jkasat kyllä kantaa karvasi, se on kevyttä kamaa
Laita geelillä muotoon, että näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet
Kiva tietää että Jeesus rakastaa perskarvojani.
kampaat ne ylöspäin ja vähä hiuskiinnettä
Nuoruusvuosina kärsin samasta ongelmasta.
Siihen on helppo ratkaisu: Ajele säännöllisesti karvat pois tai ainakin siistimmäksi.