Kokemuksia kulmien tatuoimisesta?
Tuli toisesta ketjusta mieleen.
Onko kokemuksia? Kauanko pysyy? Vähän hinnastoa ja missä olette ottaneet. Ja tuliko luonnolliset?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:12"]
Tuli toisesta ketjusta mieleen. Onko kokemuksia? Kauanko pysyy? Vähän hinnastoa ja missä olette ottaneet. Ja tuliko luonnolliset?
[/quote]
Osa niistä on jäätävän rumia tussilla piirretyn nälöisiä. Oikein harmittaa niiden kantajien puolesta.
Harvoissa paikoissa niitä osataan tehdä kunnolla. Kunnollinen on luonnollisen näköinen...
Postatkaa kuva luonnollisen näköisistä tatskakulmista!
Tasan viikko sitten kävin ottamassa 3D kulmat eli tatuoitiin karva kerrallaan. Olen todella tyytyväinen tulokseen, mutta vaatii vielä yhden täyttövärjäyksen haalistumisen vuoksi. Täyttö kuuluu Alkp hintaan 250e.
Ja tuli luonnolliset. Kukaan ei ole huomannut vasta kun olen maininnut ottaneeni pigmentoinnit. Sen jälkeen saanut kovasti kehuja.
Pistä vitonen kuva niistä. Voit peittää muun osan naamastasi. Kiinnostaa tollanen karva kerrallaan menetelmä!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:24"]Tasan viikko sitten kävin ottamassa 3D kulmat eli tatuoitiin karva kerrallaan. Olen todella tyytyväinen tulokseen, mutta vaatii vielä yhden täyttövärjäyksen haalistumisen vuoksi. Täyttö kuuluu Alkp hintaan 250e.
[/quote]
Miten ne sitten yleensä tatuoidaan? Piirretään vaan kaksi viivaa, vai?
Minäkin haluaisin nähdä edes lähes luonnollisen näköiset tatuointikulmat!
Mulla on siis omat kulmat luonnostaan tummat, hyvän malliset ja leveähköt, ei siis mitkään viirut. Haluaisin kuitenkin että niistä ei näkyisi iha läpi niin paljon, että olisivat tuuheammat ja täyteläisemmät :) onko mahdollista tuolla 3D-menetelmällä?
Tuo 3D on juurikin sitä varten. T.5
Tatuoidut kulmakarvat ovat yksi maailman luonnollisimpia näkyjä.