Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni exä on hirveän hyvä leipomaan ja ruokaa

Vierailija
10.05.2015 |

laittamaan. Minä ihan surkea ja mies mielellään syö kotona paistettuja ja leivottuja makeita ja suolaisia juttuja. Kotiruokaa söis mutta nyt meillä enimmäkseen eineksiö syödään. Siis en oikein uskallakkaan mitään tehä koska ne ei onnistu kuitenkaan. Sanookin joskus että xxx teki semmosta että voisitko säkin tehä jne. Vertailee sitten kuitenkin ja jos ei ookkaan yhtä hyvää niin sit keljuttaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin munkin miehen eksä oli superkokki. Mä teen maksimissaan perussafkaa ja sekin perusmakuista. Leipomiset tapahtuu leipomon tiskillä tai pussista suoraan uuniin. :)

En ole koskaan kokenut asiasta ongelmaa. Minä olen minä. Eksä on eksä. Pidän itseäni joka suhteessa paljon fiksumpana ja tasapainoisempana ihmisenä, joten täytyyhän olla joku asia, jossa häviän...

Vierailija
2/14 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:32"]

laittamaan. Minä ihan surkea ja mies mielellään syö kotona paistettuja ja leivottuja makeita ja suolaisia juttuja. Kotiruokaa söis mutta nyt meillä enimmäkseen eineksiö syödään. Siis en oikein uskallakkaan mitään tehä koska ne ei onnistu kuitenkaan. Sanookin joskus että xxx teki semmosta että voisitko säkin tehä jne. Vertailee sitten kuitenkin ja jos ei ookkaan yhtä hyvää niin sit keljuttaa.

[/quote]

Miksei mies tee ruokaa? Ei kai hän nyt oleta, että se on automaattisesti naisen tehtävä? Sun pitäis opetella kuitenkin myös itse tekemään ruokaa, ei miehen takia vaan sen, että einekset on paskaa eikä niitä kannata syödä jatkuvasti eikä ainakaan syöttää lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse hävetä eikä kärsiä alemmuudentunnetta. Leipomis- ja ruuanlaittoansiot voi helposti voittaa kehittyneillä pillutaidoilla, joita voit harjoitella vapaa-ajallasi. Ilmeisesti oletkin jo aika taitava koska mies takertui sinuun ja saa kanssasi tyydytyksen.

Vierailija
4/14 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele! Googleta resepti ja teet ohjeiden mukaan. Tai sano miehelle, että opettelisitte yhdessä, sehän voisi olla mukavaa!

Vierailija
5/14 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta paras asia mitä ikinä on tapahtunut tämän tasa-arvo hössötyksen myötä on se, että miehetkin on ruvenneet tekemään ruokaa. Tuskin minäkään tekisin ruokaa, jos yhdessä vaiheessa ruuan laitto ei olisi ollut lähes kirosana naisten keskuudessa.

Rupesin jo aika nuorena tekemään sapuskaa ja totesin, että ruuanlaitto on terapiaa minulle, rentouttavaa ja todella mukavaa puuhaa. Yhdessä ruuan tekeminen on myös hauskaa, sekä loistavaa ajanvietettä.

Kiitos tästä feministit :)

Vierailija
6/14 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä erosin exästä, tämä paria naista tapailtuaan ilmoitti että nykyajan naiset eivät leivo tai laita ruokaa. Hyvällä halulla söi leivonnaisiani sitten käydessään. Hassua kyllä, en usko olevani mitenkään hyvä laittamaan mitään, ja jatkuva riidanaihekin aikoinaan oli kun en hänelle ajoissa laittanut ruokaa vaikka olisin maannut sängynpohjalla kuumeessa.

Kyllä jokainen nyt jotain hyvää osaa leipoa ja laittaa, kun vaan tarpeeksi useasti yrittää, ja kokeilee erilaisia reseptejä.

Vierailija
7/14 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:49"]

Kun minä erosin exästä, tämä paria naista tapailtuaan ilmoitti että nykyajan naiset eivät leivo tai laita ruokaa. Hyvällä halulla söi leivonnaisiani sitten käydessään. Hassua kyllä, en usko olevani mitenkään hyvä laittamaan mitään, ja jatkuva riidanaihekin aikoinaan oli kun en hänelle ajoissa laittanut ruokaa vaikka olisin maannut sängynpohjalla kuumeessa.

Kyllä jokainen nyt jotain hyvää osaa leipoa ja laittaa, kun vaan tarpeeksi useasti yrittää, ja kokeilee erilaisia reseptejä.

[/quote]Seurustelin yhden naisen kanssa joka ei tosiaan niitä perunoita edes osannut keittää. Opetin tälle naiselle ruuanlaiton perusalkeet ja teimme yhdessä paljon ruokaa, sekä leivoimme. Hän tuli perheestä missä häntä olitiin passattu ja kaikki tehty aina valmiiksi.

Näitä miehiä löytyy varmasti myös, mutta kyllä uusavuttomia naisia on myös nykyään aivan mielettömästi. Ja onko tuollainen uusavuttomuus oikeasti joku hieno piirre, ei kotona opeteta edes ruuanlaiton perusjuttuja tai yhtään kannusteta tekemään ruokaa, saati että ruoka olisi terveellistä. Sitten syödään jotain einespaskaa kun muutetaan ensimmäiseen omaan kotiin.

Luulisi, että jokainen opettaisi lapsilleen ihan ne perusjutut edes, minusta noidenkin asioiden opettaminen kuuluu kasvatukseen ja perus elämänhallinta taitoihin.

Vierailija
8/14 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:45"]

Minusta paras asia mitä ikinä on tapahtunut tämän tasa-arvo hössötyksen myötä on se, että miehetkin on ruvenneet tekemään ruokaa. Tuskin minäkään tekisin ruokaa, jos yhdessä vaiheessa ruuan laitto ei olisi ollut lähes kirosana naisten keskuudessa.

Rupesin jo aika nuorena tekemään sapuskaa ja totesin, että ruuanlaitto on terapiaa minulle, rentouttavaa ja todella mukavaa puuhaa. Yhdessä ruuan tekeminen on myös hauskaa, sekä loistavaa ajanvietettä.

[/quote]

Feministejä on turha kiitellä. Kaikki maailmanluokan huippukoitkin ovat aina olleet miehiä.

Vierailija
9/14 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:45"]

[/quote]

Feministejä on turha kiitellä. Kaikki maailmanluokan huippukoitkin ovat aina olleet miehiä.

[/quote]No mutta hehän tekivät ruuanlaitosta jotain saatanallista ja kauheaa, ajoivat monet miehet keittiöön ja moni mies kiittää tästä. Monet miehet tajusivat, että ei helkkari, ruuan tekeminen on oikeasti rentouttavaa ja pirun hauskaa puuhaa.

Ei ruuan tekeminen kaikkien juttu ole, mutta moni mieskin on löytänyt tämän harrastuksen ja siitä sopii kiittää feministejä ja heidän riehumistaan asian tiimoilta.

Vierailija
10/14 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän asian vierestä mutta Kun katsoo noita ruoanvalmistusohjelmia niin....vittu kun ottaa päähän kun sinne tänne laitetaan pieni oliiviöljy, pieni suola yms uskomattoman typerää. tappaa tehokkaasti halun tehä mitään sapuskaa.

Vierailija
11/14 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkööt itse jos mieli tekee.
Mä en kauan tuommoista vertailua kuuntelis. Jos se eksä on niin erinomainen, miksi eros.

Vierailija
12/14 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn siskolla syömässä monesti, se on parempi tekemään ruokaa kun mun vaimo. Arvatkaa oonko kertonu tätä vaimolle :D No en todellakaan, me kyllä tykätään yhdessä tehä ruokaa joten osa joidenkin ruokien epäonnistumisesta menee minunkin piikkiin :/

Helpompi muuten keskustella siitä ruuasta jos tekee yhdessä, niin toinen ei ota niin itseensä jos epäonnistuu. Tehtiin tossa yksi päivä pizzaa ja se pohja meni jotenkin viturallaan ja sitten maustaminenkin lopuksi. No puitiin se homma ja tiedetään seuraavan kerran mitä ei tehdä, jos vaimo olisi sen yksin tehnyt, en olisi voinut sanoa mitään koska hirveä riitahan siitä tulisi.

Aika monissa muissakin asioissa tuntuu, että ei voi rakentavasti ja rehellisesti mistään keskustella, koska toinen ottaa nokkiinsa ja suuttuu. Olen huomannut tämän suhteissa. Kuitenkin mikään ei koskaan muutu eikä parane, jos toistaa ne samat virheet aina eikä kukaan mainitse siitä.

Vierailija
13/14 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:13"]

Tehkööt itse jos mieli tekee. Mä en kauan tuommoista vertailua kuuntelis. Jos se eksä on niin erinomainen, miksi eros.

[/quote]

Tämä mullekin tuli mieleen. Jos niin tykkää kotona leivotusta ja paistetusta, niin tekisi itse. Tulee ainakin sellainen kuin itse haluaa. Ja kun ap yrittää, niin palautteena saa vain vertailua eksään.

Varmaan hyvä suhde tiedossa.

Vierailija
14/14 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:13"]

Tehkööt itse jos mieli tekee. Mä en kauan tuommoista vertailua kuuntelis. Jos se eksä on niin erinomainen, miksi eros.

[/quote]

Tämä mullekin tuli mieleen. Jos niin tykkää kotona leivotusta ja paistetusta, niin tekisi itse. Tulee ainakin sellainen kuin itse haluaa. Ja kun ap yrittää, niin palautteena saa vain vertailua eksään.

Varmaan hyvä suhde tiedossa.

[/quote]Minäkään en oikeasti tajua kuinka voi tuollaisesta valittaa, en ikinä tekisi noin naiselle. Tulee mieleen, että haluaa tahallaan loukata toista, sekä antaa itsestään aika moukkamaisen kuvan, käytöstavatkin aika hakusessa.

Minä olen joskus epäonnistunut tuolla keittiössä niin pahasti, että kaikki on suunnilleen palaneet pohjaan, silti ne tyttöystävätkin on naama irvessä niitä syönyt ja kiittänyt lopuksi. Aika suloista, kuitenkin tietää että ei varmaan ollut hyvää :D

Joillakin ihmisillä on tyyliä ja käytöstapoja, jotkut on juntteja ja moukkia, päästelevät suusta mitä sattuu ajattelematta yhtään mitä sanovat.