Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertooko AV-palsta totuuden ihmisistä?

Vierailija
10.05.2015 |

Mitä luulette, kertooko ihmiset täällä rehellisesti mitä tosielämässä ajattelevat mutta eivät kehtaa sanoa ääneen? Vai onko jutut liioiteltuja koska voi "puhua" anonyyminä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:38"]Varmasti ainakin salatun totuuden jota ei suoraan sanota se edustaako tämä ihmisten keskiarvoa niin ei missään nimessä. Mikä on tavoitteesi miksi kiinnostaa? [/quote] Se juuri että täällä mielipiteet eroaa niin paljon ihmisistä joiden kanssa tosielämässä juttelee. Onko se kuitenkin totuus ja ihmiset esittävät vain muuta normielämässä?

[/quote]

Tosielämässähän ihmiset pakenevat helpommin keskustelua eikä sitä synny. Alkoholi tuo usein esiin myös ihmisen oikean luonteen ja junttiuden. Ihmiset ovat b luokan näyttelijöitä b luokan filmissä ja ovat oikeasti siksi hiljaa asioista joista heillä voisi joku mielipide ollakkin. Mielestäni ne jotka täällä huutelevat ovat hiljaista julkisilla paikoilla. On sitten ne mutisijat ja aina pahallapäällä olijat ihan oikeassa elämässäkin. Seuraatko muita esim kaupassa salaa arvioiden. Tunnustan itse että tarkkailen ihmisiä harva on rento ja avoin, liian harva. Moni on pelokas tai kiukkuinen kuten täälläkin. Mistään muusta kuin omasta mielipiteestä en voi sanoa varmasti, varsinkin kun ihmiset vaikenevat helposti, varsinkin kun/jos mielipiteet eroavat "julkisesta" mielipiteestä joka on tavallinen maantapa suomessa. Monitahoisuus on sitten vaikenemisen arvoinen asia.

Suomi on monessa asiassa yhden totuuden maa, vain koska ihmiset pelkäävät sanoa mielipiteitään ääneen. Se on sääli, olisi kiva kuulla mitä mieltä suomalainen ylipäätään on asioista. Minulla on ollut lapsesta asti vaikea soveltua epäsosiaalisten suomalaisten keskuuteen(olensuomalainen) sain kaikkia haukumasanoja ja nimityksiä liittyen keskusteluhalukkuuteeni. Pidän suomalaisa myös oikeasti epäkohteliaina teeskentelijöinä ja uudemman polven kanssa saa olla tarkkana myös henkilökohtaisten tavaroitten kanssa. Silti poikkeuksia löytyy ja yleistän karkeasti. Mistä minä oikeasti tiedän mitä sinä ajattelet en tiedäkkään mutta moni on ei mielenkiintoinen pohjimmiltaan ehkä siksi ovat oppineet sen salaamaan.

Ja se "on" ei ollut minun vastaukseni , vaikka joku sen "puolestani" kirjoittikin.
[/quote] Joo, kaupassa en kyllä jaksa tarkkailla yhtään ketään/mitään kun kauppalistaa, mutta just sitä että onko suurin osa oikeasti vaan just niitä teeskentelijöitä. Hymyillään, ollaan ystävällisiä ja kohteliaita mutta oikeesti ajatellaan että voi vittu mikä laihaläski laiska työtön yms. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi