Millainen ohjelma teillä on tänään?
Ja onko teillä lapsia? Jos on, niin minkä ikäisiä?
Kommentit (5)
Aamulla onnittelin äitiä, illalla varmaan vielä soitellaan, jahka hän on käynyt asuntonäytöt, joihin tänään aikoi (voidaan ruotia eri asunnot) ja lähtenyt ainoan lapsenlapsensa (eli veljeni perheen) luota. Me emme tänään tapaa, koska itse teen tässä koneella töitä (freelance projekti, joka oltava kesälomiin mennessä valmis, aikaa tehdä vain viikonloppuisin). Iltapäivällä lupasin mennä oman mieheni kanssa elokuviin.
Aamun ohjelmaan kuului itse tekemäni aamiainen ja riitely miehen kanssa, koska näin omasta halustani lapsettomana, mutta vauvakuumeetta potevana (mies ei halua vieläKÄÄN lapsia, mikä ahdistaa minua nyt jo toista vuotta), koin ihmisten äitienpäiväriemun itselleni vaikeaksi ja vähän kilahdin. :D
Ei siis tällä hetkellä lapsia.
Ei ole lapsia joten ajattelin jatkaa sitä mitä olen tähänkin asti tehnyt, eli oman käyttöjärjestelmän kehittämistä.
On lapsia, 3v ja 2v. Sain aamupalan sänkyyn. Sitten lähdimme pihalle leikkimään koko perhe, nyt tulimme anopilleni syömään ja löhöämään. Mukavan rentouttava päivä ollut, aika perus!
Ei ohjelmaa. Olen flunssassa enkä sen takia mene äitini luo. Päivällinen uunissa joten ei voi nyt minneään mennä. Kunhan ruoka valmistuu, menen kukkakauppaan ostamaan itselleni äitienpäiväkukan.
Mies tehköön mitä lystää krapulassaan.
Yksi lapsi, 12v