Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yli kaksi kolmasosaa yhdysvaltalaisista ei aio hankkia täyssähköautoa tai hybridiä seuraavaksi autokseen
14.01.2022 |
Meillä mm. kylmyys aiheuttaa senkun vaan lisäongelmia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/suurin-osa-amerikkalaisista-sanoo-ei…
Kommentit (2)
Siellä ajetaan paljon pitkää matkaa ja polttoaine on halpaa eurooppaan verraten.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No siellä bensa maksaa alle puolet siitä mitä Suomessa ja bensa-autot on paljon halvempia niin sähköautoon siirtymisestä ei ole kustannusten näkökulmasta mitään järkeä. Varakkaat, joita tuolla paljon Suomea enemmän, sitten ostavat nopeasti kiihtyviä leluja kakkos-/kolmosautoiksi.