Muistatteko, kun pesupallo keksittiin? Oli telkkarimainos, jossa sen käyttö näytettiin
Poika näytti äidilleen (?), että tämä on pesupallo ja laittoi sen pesukoneeseen. Kamera oli pesukoneessa ja se pallon laittaminen pyykkien päälle näytettiin. Äiti oli ihmeissään.
Muistatteko? Taisi olla 80-luvun loppu? Vai 90-luvun alku?
Kommentit (16)
En muista itse mainosta, mutta pesupallon muistan. Sitä lällätettiin meidän alakoululaisten kesken håmå-pesupalloksi.
Vierailija kirjoitti:
Muistan ysärin alusta tuon!
Pitikö pesupallo aluksi ostaa? Niitä oli meillä kotona vuosikausia vain yksi. Nykyisin huushollissa on noin kymmenen pesupalloa, kun jokaisen tietyn merkin pesuainekanisterin mukana saa sellaisen. Vai saako vielä, en ole katsonut. ap
Turhaa muoviroskaa tuutattiin tuolloin vielä surutta joka asiaan.
En muista Suomesta tuota mainosta, asuin ulkomailla silloin. Ensimmäisen pesäpallon sain Espanjassa pesuainepakkauksen mukana.
Mulla ei ole pesupalloa. Pyykkipulveria käytän.
En ikinä ymmärtänyt mihin tuollaista tarvitaan
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole pesupalloa. Pyykkipulveria käytän.
Ei mullakaan, nestemäistä pesuainetta käytän.
Mikä etu tuossa oikeastaan on, vai onko ollenkaan??
Muistan omoinfon. :) Joka loppui lyhyeen, kun homoinfoutensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Muistan omoinfon. :) Joka loppui lyhyeen, kun homoinfoutensa vuoksi.
Mokä homoinfo? Jotain wokea??
Pohojaanmaalta löötyy villä pesäpalloja ja joka kodin eteisestä löytyy nykyään pesäpallo mailoja....
Vierailija kirjoitti:
Mikä etu tuossa oikeastaan on, vai onko ollenkaan??
Monissa koneissa ei ole erillistä nestemäisen pesuaineen lokeroa, jolloin sinne laitettu pesuaine valuu koneen pohjalle. Moni kone vielä tyhjentää aluksi kaikki koneessa mahdollisesti olevat nesteet ulos ennen pesuvesien ottamista. Ja monessa niistäkin, jotka eivät tuota tee, pesuaine valuu suurimmaksi osaksi poistoputkistoon vaikkei viemäriin saakka menisikään, mistä se ei tule kunnolla mukaan pesuun.
Vierailija kirjoitti:
Pohojaanmaalta löötyy villä pesäpalloja ja joka kodin eteisestä löytyy nykyään pesäpallo mailoja....
Meitillä myös kirves !
Häh, eikö kukaan muista? Mitä ihmettä? Silloin oli kaksi tai kolme kanavaa, ja kaikki näkivät tuon mainoksen. ap