Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet yleensä toivoo parusuhteelta?

Vierailija
09.05.2015 |

Mietin välillä, että onkohan oma mieheni jotenkin erilainen kuin toiset, vai onko miehet aina tuollaisia. Ollaan oltu 15 vuotta yhdessä, ja se on halunnut seksiä tänä aikana varmaankin parikymmentä kertaa. Muut kerrat olen liki pakottanut, nyt on oltu vuosia ilman. Se ei edelleenkään ole kiinnostunut tietämään vaikkapa sitä, kuka on paras ystäväni. Opiskelin vuoden, ennen kuin se kysyi, mikä minusta on tulossa. Jos olen tosi sairas, se on vain "jaa" ja jatkaa omia juttujaan. Yhtään iltaa se ei ole ikinä viettänyt kanssani, vaan lähtee menoilleen viimeistään, kun laitan lapsia unille. Jos olen viikon tai vaikka kaksi lasten kanssa jossain, ei se soita tai laita viestiä kertaakaan. Se ei keskustele mistään muusta kuin ehkä ruuasta tai säästä kanssani eikä ole kiinnostunut tekemään kanssani yhtään mitään.

Sille siis riittää se, että kotona on joku, joka laittaa ruuat, pesee pyykit ja hoitaa lapset. Ei ole kiinnostunut tutustumaan minuun, eli ei ole väliä, kuka täällä on. Onko muutkin miehet yhtä vähään tyytyväisiä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sulle neuvon: jätä se! Jos se vaan käyttää sua kotiorjana eikä yhdessäolo kiinnosta, pärjäät varmaan paremmin ilman tätä "ylimäärästä lasta".

Vierailija
2/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää myös kysymys, mitä sinä olet halunnut parisuhteelta, kun olet tällaiseen suhteeseen päätynyt. Etkö ole suhteen alussakaan kaivannut yhtään läheisyyttä, kun tällainen suhde on jatkunut alkua pitemmälle? Omassa elämässäni ei vetelisi, mutta varmaankin meitä kaikenlaisia täällä tallustaa ja vakka kantensa valitsee. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin tavalliselta. Ja en sanoisi, että miehesi on vähään tyytyväinen, hänhän saa sekä perheen, että oman rauhan ja täyden palvelun. Sinä olet kyllä emotionaalisesti harvinaisen vähään tyytyväinen.

Vierailija
4/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan kumppanuutta, omien vajaavuuksien tukemista toisen henkilön puolelta, lojaalisuutta ja huomiota. Lisäksi kaipaan naisen logiikkaa välillä, joka on hieman erilaista kuin meillä putkiaivoilla, mutta aina joskus kovan ponnistelun jälkeen sitä ymmärtää. Ja tietysti läheisyyttä.

Vierailija
5/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan kaveruuden ja parisuhteen ero on seksi, vastaus kysymykseesi on pillu.

Vierailija
6/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:18"] Sille siis riittää se, että kotona on joku, joka laittaa ruuat, pesee pyykit ja hoitaa lapset. Ei ole kiinnostunut tutustumaan minuun, eli ei ole väliä, kuka täällä on. Onko muutkin miehet yhtä vähään tyytyväisiä?

[/quote]

Muuten samanlainen, mutta seksiä on on kyllä vailla useammin - mutta on siinä säälittävän vähään tyytyväinen. Ihan sama, vaikka sillä olisi joku pumpattavabarbara elävän naisen sijasta.

Sen sijaan ei ole millään tavalla tyytyväinen muuhun palveluun, joskin minun on tunnustettava, että en ole varsinainen kotihengetär. Eikäv varsinkaan arvosta tekemisiäni. Opiskeluni on suorastaan myrkkyä hänelle. Olisi varmaan tyytyväisempi kotona tupakkaa ja olutta (hänen seuranaan) kiskovaan akkaan kuin yliopisto-opiskelijaan.

Vierailija
7/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa vielä: minullakin oli nuorempana aivan toisenlainen käsitys parisuhteesta. Eikä tämä mies ja suhde tällaisia heti olleet. Alussa meni muutama vuosi suunnitelmien mukaan, mutta sitten alkoi totuus paljastua.

Surullista olla yhdessä, mutta kuitenkin niin yksinäinen.

Vierailija
8/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmissuhteet ovat lopulta mahdottomia.

Vierailija
9/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei todellakaan ole niin vähään tyytyväinen. Hänelle tärkeintä on tunnetason yhteys, molemminpuolinen tuki ja kyky käydä keskusteluja aiheesta kuin aiheesta. Seksi on toki myös hänelle tärkeämpää kuin miehellesi, mutta ei ykkösasia.

(Ja tiedän tämän, koska ykköstarpeemme parisuhteessa eroavat sen verran, että aiheesta on useampaan otteeseen keskusteltu.)

Vierailija
10/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tyytyy vähempään. Heille riittää, että on kumppani, jonka kanssa on hyvä olla ja jonka kanssa on seksiä.
Exäni tosin halusi ihmisen, joka haluaa samoja asioita kuin itsekin. Elämämme oli kiinteää ja minä elin hänen elämäänsä.
Mutta nykyinen mieheni taas antaa minulle vapauden haluta ja tehda mitä haluan, ja ottaa itselleen saman vapauden.
En tiedä onko näiden välillä kultaista keskitietä... Minulla ei ole kokemust :-).

Vierailija
11/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole törmännyt mieheen joka tyytyisi vähään. Mistä te oikein löydätte noita miehiä?

Vierailija
12/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua, persereikää, suuta, keittiö- ja siivoustaitoja, alistuvaa luonnetta

Vierailija
13/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin. Ei lisättävää.

Vierailija
14/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parusuhteelta toivon kakin lemua, jonka aiheuttaa kakkia vääntävä ikävä ämmä.

Vierailija
16/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään miehet eivät ole ryhmä joka haluaisi kollektiivisesti yhtään mitään. Surullista stereotypisoivaa keskustelua joissa(tässäkeskustelussa) jotkut anonyymit sitten esiintyvät b luokan lahjoillaan.

Keskustelua sosiaalista hyväksyntää yhdessätekemistä PUHETTA niistä olen ollut puutteessa.

Myös terve seksuaalielämä ja siitä puhuminen on hankalaa naiselle joten en sitä ainakaan odota.

Mies kaipaa ryhmää johon kuulua osana. Kuten tässäkin avauksessa niin liian monissa kysytään tätä kun ei oikeasti ole ymmärrystä, mutta pisteet että uskallat kysyä.

Vierailija
17/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari suhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan