Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin lähteä?

Vierailija
09.05.2015 |

Asia nyt on sellainen, että puolisoni tarkoituksellaan aina yrittää saada minut epävarmaksi (on pettänyt aikaisemmin), itse en koskaan ole pettänyt. Meille tuli hieman riitaa viime kerralla, kun hän yritti saada minut epävarmaksi. Hän oli puhunut miespuolisen kaverin kanssa jotain ja sitten kertoi, kuinka "hän tuntee itsensä niin huonoksi ja plan B:ksi kaikille", jonka jälkeen ymmärsin asian ja kysyin voinko auttaa jotenkin. Sen jälkeen hän oli tyyliin, kun oli jutellut mies puoliselle kaverillensa "suutut varmaan tästä..." ja kysyin, että mistä ja sitten hän sanoi että miespuolinen kaveri kehui häntä/kannusti. Sanoin siihen vaan, että en suutu ja hyvä jos joku haluaa kannustaa (en ollut epävarma vielä tuolloin).

Sen jälkeen juttu vaan jatkui ja hän sanoi, "ei minulla ole mitään salattavaa, voin lähettää vaikka kuvan" ja sitten sanoin suoraan, että ei kiinnosta kuvat. ( EN HALUA NÄHDÄ SITÄ ) ja selitin vielä miksen halua nähdä, koska en halua riskeerata sitä että tulen epävarmaksi.

Hetken päästä hän kuitenkin lähetti sen kuvan, vaikka sanoin etten halua nähdä ja sielä sitten tietysti oli taas samaa settiä kun aikaisemminkin kun hän oli pettänyt "Olet tosi tärkeä ja hyvä ihminen minulle" blabla. Miksi vitussa piti lähettää kuva keskustelusta minulle, kun sanoin etten halua?

Sen jälkeen kysyin, voinko mennä nukkumaan kun rupesin tuntemaan itseni epävarmaksi enkä halua riidellä, joten voitaisiinko jutella seuraavana päivänä asiasta, kun epävarmuus laantunut... (Yritin olla aikuismainen)

Tämän jälkeen hän rupesi puhumaan jostain matkasta, jonnekka hänen pitää lähteä huomenna mistä ei ollut minulle mitään kertonut. Sen jälkeen kysyin, niin miks sinne lähdet? Hän jatkoi vaan puhumista epävarmuudestani ja oli huomioimatta kysymyksen, joten kysyin toisen kerran vielä miksi hän lähtee "Helsinkiin"? Ei tullut taaskaan vastausta ja sitten annoin olla, kun ei hän halunnut kertoa enkä kysellyt.

Tämän jälkeen sanoin, että menen nukkumaan nyt, hyvät yöt ja vastaukseksi = "Hyvää yötä, munkin pitää olla aikasin hereillä jo kun lähden sinne "helsinkiin".

Seuraavana päivänä sanoin, etten halua edes jutella puolisolleni edes kun haluaa tehdä tahalleen minut epävarmaksi ja käskin soittaa sitten, kun haluaa ottaa yhteyttä.

Pitkät litaniat sieltä tuli viestejä, selityksiä seuraavana päivänä ym. paskaa (mikään niistä ei ollut järkeenkäypä) ja ainoan asian minkä hän tunnusti oli, että (Halusin vain vittuilla sinulle sillä reissulla, kun et minua huomioi).

Etäännyn vaan jatkuvasti enemmän, kun hän tekee tuota jatkuvasti ja jatkaa tuommoista.'

-En sitten vastannut koko päivänä viesteihin, kun sanoin että ota yhteyttä soittamalla sitten kun haluat ja sitten tuli tässä iltapäivällä vihainen puhelu missä huudettiin että "MIKS VITUS ET OO VASTANNUT, LUULETKO ETTÄ TOI ON HAUSKAA???" "MITÄ VITTUA???" ja mikä parasta hän lopetti puhelun, "Mun on pakko mennä nyt kun oon täs justiin ajamas, moikka", eikä taaskaan kertonut mitään itsestänsä minnekkä oli menossa näin lauantai iltana.

En sitten vastannut mitään tuon lopetus kommentin jälkeen enään ja odotin, että laittoi itse luurin kiinni.

Mitä pitäisi tehdä nyt? Välistä tuntuu, että olen ihan loppu tälläiseen teinipelleilyyn.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös..................................

Vierailija
2/5 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue uudestaan.

Vierailija
4/5 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavan selkeä teksti, ap, oot tosi hyvä kirjoittaja!

Vierailija
5/5 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:50"]Lue uudestaan.
[/quote]

En pysty, aivot menee rikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi