Mistähän löytäisi naisen, joka...
...harrastaisi kirjojen lukemista, mutta ei kritisoisi tai toivoisi, että mies lukisisi "oikeita" kirjoja ja "oikeaa" kirjallisuutta? Vielä ei ole tullut vastaan...
Kommentit (10)
Ei sellaisia ole. Kirjaharrastajat ovat, ah, niin sivistyneitä, että he jopa asettavat kirjat "hienous"järjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
No mitä kirjoja sitten itse luet? Kuulostat myös itse aika nirsolta jos valitset yhden harrastuksen perusteella naisen.
Naiset ne ei vain kestä, jos mies asettaa naisille tiukat kriteerit. Eri
Vierailija kirjoitti:
No mitä kirjoja sitten itse luet? Kuulostat myös itse aika nirsolta jos valitset yhden harrastuksen perusteella naisen.
Mangaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lol. Jos tiukkoihin kriteereihin kuuluu joku tietty harrastus, niin on lähtökohdat jo aika oudot. Muunlaiset nyt ymmärtää. Mutta tämä nyt kai olikin vitsi.
Kas, mangahullua ei ole hetkeen nähtykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangaa.
ap
Harvassa ovat. Ei munkaan mies ymmärrä mun manga-harrastustani yhtään, mutta onneksi luen muitakin kirjoja.
Luen joskus kirjoja. Minulle on ihan sama lukeeko mies mitä kirjoja, kunhan hän on yli iq 110 ja hänellä ei ole micropenis.
Niin ja ei saa olla hyvin ruma. Eikä väkivaltainen henkisesti tai fyysisesti.
Eikä saa olla uskovainen.
Eikä saa olla anuksen ruinaaja.
Niin ja ei saa olla..
Ai siis... naisen pitää lukea, mutta ei saisi toivoa kumppanin lukevan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta pieni, ei tuo ole tiukkaa kriteeriä nähnytkään, kun on yksi vaatimus.
Eri.