Uskotteko että koirat osaavat itkeä?
Jos ette niin kannattaa katsoa tämä video. Koira näkee omistajansa puolen vuoden jälkeen. Aloin melkein itse itkemään kun näin videon.
Kommentit (8)
Mitähän kissa tekisi tuossa tilanteessa? Varmaan kääntäisi kylkeä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:05"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:05"]Mitähän kissa tekisi tuossa tilanteessa? Varmaan kääntäisi kylkeä.
[/quote]
Todellisuudessa kissat kyllä ikävöivät omistajaa, ja meillä jo ihan työpäivän jälkeenkin tuleevat puskemaan ja kiehnäämään ja kiipeäävät syliin. Esimerkiksi ruoan "kerjääminen" ei meillä ilmene noin, joten ei edes voi vedota siihen.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:05"]Mitähän kissa tekisi tuossa tilanteessa? Varmaan kääntäisi kylkeä. [/quote] Todellisuudessa kissat kyllä ikävöivät omistajaa, ja meillä jo ihan työpäivän jälkeenkin tuleevat puskemaan ja kiehnäämään ja kiipeäävät syliin. Esimerkiksi ruoan "kerjääminen" ei meillä ilmene noin, joten ei edes voi vedota siihen.
[/quote]Minun kissani kieltäytyy syömästä mitään jos olen matkoilla. Se kyllä ikävöi ihan selvästi minua. Joskus kun olen ollut poissa pari päivää ja se on ollut hoidossa, se on selvästi loukkaantunut minulle ja nähdessään minut lähtee pois.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:05"]
[/quote]
Sain hyvät naurut.
Se video taitaa olla parodiaa siitä koiravideosta?
Jos joskus hankin koiran, otan mustan labradorinnoutajan.
Suloisin video minkä olen nähnyt.