SEISOMALAUTA!!!! Minkä ikäisellä olette vielä käyttäneet???
Esikoinen on 3,5v ja mietein nyt kun vauva syntyi että kannattaako hankkia kun ei oikein jaksa kävellä kauppaan. Onko niissä jotain painorajoituksia!
Kertokaa!
Kommentit (5)
Mikäs on sitten se alaraja sille laudalle, kuinka pientä siinä voi seisottaa??
Mun 1v kun ei suostu rattaissa istumaan ja kakkonen syntyy talvella. Talven ajattelin pärjätä kantoliinalla ja normaaleilla rattailla, mutta entäs kesä sitten? Pysyisikö 2v tolla laudalla??
kiukkuaamuina ku pitäisi nopsaan ehtiä kerhoon tai kauppaan. Toki 3v jaksaa kävellä, mutta hän ei aina viitsi ja mä en väkisin halua uhmata uhmakasta joka ikisestä asiasta. Seisomalauta helpottaa elämää ja käy myös 2 veelle.
Lauta on meillä emmaljungan alla ja otan käyttöön lennosta jos matka tökkii eikä 3v jaksa pyöräillä taikka potkulaudalla potkia.
Suosittelen!
meillä Teutonian ilmakumeilla oleva lauta joka on melko leveä ja siinä on " reunukset" joten ei ihan helpolla " luiskahda" laudalta jos siirtää jalkojaan. Tykkää kovasti matkustaa laudalla kun ei oikein malta istua kaksostenrattaissa.
Teutonian " ilmakumilauta" myös ja hyvin kätevä se on. Pakollista kävelyä meilläkin tulee päivittäin 5-10 km ja päivähän siinä menisi kokonaan jos 3- vuotiaan tahdissa käveltäisiin. Miinuksena on sitten se, ettei hän suostu kävelemään itse ollenkaan jos lauta on paikalla. Pikkusisaruskin (2v) haluaa välillä kokoeilla seisoa laudalla, mutta hänen kanssaan saa olla varovainen. Voi ihan yhtäkkiä vauhdeissa alkaa tulla pois laudalta.
Meillä on lauta vielä paljon käytössä, lapset ovat 4v4kk ja 2v3kk.
Minusta on tyhmää (anteeksi) sanoa, että 3,5-vuotias on tarpeeksi iso kävelemään, piste ;-)
Lapset, aikuiset ja tilanteet kun ovat niin erilaisia. Ei minua huvita kävellä sateessa tai tuulessa 4-vuotiaan tahtiin, vaan silloin laitan saapasta toisen eteen vauhdilla. Tällaisia tilanteita on varmasti useilla perheillä.
Eihän sitä ole pakko _aina_ käyttää, vaan tarpeen tullen:-)