Utelias naapuri
Muutimme muutama kuukausi sitten pohjoisesta Keski-Suomeen. Koska uusi asuntomme on entistä isompi, ostimme uusia huonekaluja. Syyskuun alussa vaihdoimme autoa. Nyt on naapuri tullut ihan pokalla kyselemään, että kuinka teillä on tuohon kaikkeen varaa? Olemme mieheni kanssa molemmat töissä lapsia meillä ei ole.
Onko naapurini vain todella utelias vai mistä kiikastaa? Minun mielestäni ei kuulu normaaliin käytökseen moinen uteliaisuus. En tiedä onko naapuri jossain pankissa töissä kun noita raha-asioita niin paljon pohdiskelee...
Kommentit (7)
käytöstä kysellä tuollaisia asioita? Mielestäni aika röyhkeää. Tosin en ainakaan pohjoisessa moiseen törmännyt.
ovat tilitietoja käynyt katsomassa. Ilman todellista syytähän niitä ei saisi katsoa.
ja todellisia syitä voi olla vaikka mitä. usko mua, kaikki, siis kaikki, pankissa syynäävät toisten tilejä.
Kysynpä ensikerralla pankissa ketkä ovat tilitietojani käyneet katsomassa.
:)
Vierailija:
olen itse ollut pankissa töissä ja kaikkien mahdollisten tuttujen ja julkkisten tilit tulee siellä kyllä pengottua. luottokorttitapahtumat kun selaa niin teitääkin jo kohteen elämästä yllättävän paljon.
meidän naapuri taas puuttui koiramme kasvattamiseen ja höpötti jotain ihme juttujakin. Kun saimme tarpeeksemme, sanoimme että pitäiskö huolen vain omista asioistaan. (Ne naapurit terrorisoi kaikkia muitakin naapureita.) Eikä ole sen koommin tulleet lässyttämään mitään. Mulkoilee vaan, mutta se ei meitä haittaa.
olen itse ollut pankissa töissä ja kaikkien mahdollisten tuttujen ja julkkisten tilit tulee siellä kyllä pengottua. luottokorttitapahtumat kun selaa niin teitääkin jo kohteen elämästä yllättävän paljon.