Miksi nykymiehet eivät käytä enää kunnon partahöyliä ja partavettä?
Nämä muodikkaat hajuvedet sopivat ehkä teineille ja metroseksuaaleille. Ja monilla on niin epäsiistit ja
/tai kehnosti kasvavat parrat, tai karkea sänki ajeltu jollakin koneella.
Kommentit (36)
Joo, Tabacia, tuoksuu tosi hyvälle.
Yritin ostaa muutamia vuosia sitten partaveistä lahjaksi. Meni kyllä tosi vaikeaksi. Olisi pitänyt ulkomailta tilata. Seuraavalla Lontoonmatkalla pitää muistaa käydä ostamassa.
Täh? Mikä on kunnon partahöylä? Itse käytän jotain Gilletteä.
Mutta ei kenenkään miehen tarvitse sinun mieliksesi käyttää yhtään mitään. Jokainen tekee parralleen mitä itse haluaa tai jättää tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se auta jos partakarvat on paksuja.
Sehän juuri on paras silloin, yksi terävä terä kuten perinteisessä höylässä ja veitsessä on.
Miehellä kuuluu olla parta, ei sillon mitään veistä tarvita. Partakampa ja trimmaus-sakset ja luonnollisesti öljyt, vahat sun muut tilpehöörit.
Vierailija kirjoitti:
Joo, Tabacia, tuoksuu tosi hyvälle.
Yritin ostaa muutamia vuosia sitten partaveistä lahjaksi. Meni kyllä tosi vaikeaksi. Olisi pitänyt ulkomailta tilata. Seuraavalla Lontoonmatkalla pitää muistaa käydä ostamassa.
Haha, Tabac haisee hyttysmyrkylle. Hyyyi
Sen verran voimakasta / nopeaa kasvu että sänki tulee todella nopeasti vaikka jotenkin muka saisikin posliiniksi
No miksi nykynaiset eivät aja kainaloitansa kunnon höylällä? Ai niin eri asia, voimaantuminen jne.
4711 toimii edelleen, ja alkuperäinen Brut.
Vierailija kirjoitti:
No miksi nykynaiset eivät aja kainaloitansa kunnon höylällä? Ai niin eri asia, voimaantuminen jne.
Miksi pitäisi ajaa, karva saa kasvaa siellä missä sen on tarkoituskin kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän juuri on paras silloin, yksi terävä terä kuten perinteisessä höylässä ja veitsessä on.
Yksiteräisellä höylällä, veitsestä puhumattakaan, jää aina jonkinlainen sänki. Toki se voi olla iholle parempi kuin aivan posliiniksi ajelu moniteräisellä höylällä vastakarvaan, varsinkin jos on yhdistelmä paksu parta ja herkkä iho.
Itse en oikein ymmärrä sellaista vanhan tekniikan ihailua pelkän nostalgian vuoksi, kun paremmin toimivaa on kehitetty. Ei metsääkään kaadeta enää kirveellä ja pokasahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kainalo ja pimppikarvat on hot.
Naiset taas raivoissaan kun miehet tekee mitä huvittaa.
Itse olen käyttänyt höylää noin 30 vuotta. Partavesiä en voi käyttää, koska mulla on herkkä iho ja partavedet kirvelevät, jopa polttavat. Mulla on käytössä NIVEA MEN PROTECT & CARE PROTECTING MOISTURISER, jos ylipäätään käytän jotain parranajon jälkeen. Siinä on mieto tuoksu eikä mulla olekaan tarkoitus lemahtaa joltain Saaronin liljalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksiteräisellä höylällä, veitsestä puhumattakaan, jää aina jonkinlainen sänki. Toki se voi olla iholle parempi kuin aivan posliiniksi ajelu moniteräisellä höylällä vastakarvaan, varsinkin jos on yhdistelmä paksu parta ja herkkä iho.
Itse en oikein ymmärrä sellaista vanhan tekniikan ihailua pelkän nostalgian vuoksi, kun paremmin toimivaa on kehitetty. Ei metsääkään kaadeta enää kirveellä ja pokasahalla.
Kyllä minä väitän että silein lopputulos ja vähin ärsytys saavutetaan niillä, käytän itsekin päivittäin.
Siksi, kun en ole naama ajanut sileäksi ainakaan viiteen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naamassa sen ei kuulu kasvaa miehellä?
Itse käytän toisinaan razor-teräistä, sellaista perinteistä metallista partahöylää. Joskus käytin myös sellaista vaahdotettavaa parranajosaippuaa ja partasutia. Toisinaan ajan myös veitsellä, mutta se vaatii aina vähän esivalmisteluja on muutenkin hitaampaa. Sen verran olen laiskistunut etten jaksa mitään partasaippuaa vaahdotella, kaupasta vain jotain sensitive-geeli tjsp.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kainalo ja pimppikarvat on hot.
Kuumaa hottia.🥰
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mikä on kunnon partahöylä? Itse käytän jotain Gilletteä.
Mutta ei kenenkään miehen tarvitse sinun mieliksesi käyttää yhtään mitään. Jokainen tekee parralleen mitä itse haluaa tai jättää tekemättä.
https://www.kampaamotuotteet.fi/noberu-of-sweden-butterfly-safety-razor…
Tämä on se kunnon höylä.