Jason Momoa on sinkkumies taas!
Kommentit (21)
Minulla on seljässä viini täynnä nuolia. Kohta son mun.
Taas? Ei ole 16 vuoteen ollut joten ei oikein voi sanoa että taas🤣
Vierailija kirjoitti:
En tajua. Olen täällä palstalla nähnyt, että jotkut ihannoivat jotain Jason Momoaa. Tänään näin ensimmäisen kerran hänen kuvansa. Tuollainen! Joku liikaa salilla käynyt, hieman epäsiisti pitkäletti. Ihme maku teillä.
Satun pitämään rumankomeista miehistä. Minkä minä sille voin ettei ylisiistit ei oikein maistu.
Vierailija kirjoitti:
En tajua. Olen täällä palstalla nähnyt, että jotkut ihannoivat jotain Jason Momoaa. Tänään näin ensimmäisen kerran hänen kuvansa. Tuollainen! Joku liikaa salilla käynyt, hieman epäsiisti pitkäletti. Ihme maku teillä.
Ja sulta aika lapsellinen kommentti.
Toivottavasti ei haksahtanut Amber Heardiin.
Pystyn jo kuvittelemaan, miten hän kantaa minut vahvoilla käsillään rantavedessä kohti auringonlaskua. Omat lonkat on jo vähän huonot, samoin oikea polvi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mammat Prismassa tarkkana.
Oletteko jo muut tilanneet uudet tunikat ja lekkinssit Momoan viettelemiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin Liidelistä semmottet termolekkinssit ja neuletunekan. Omasta mielestä hot.
Ketähän se on tällä kertaa mennyt panemaan? Koko ukko täysin saattaen vaihdettava parisuhteissa. Pisti Lisa Bonetin paksuksi ollessaan vielä kihloissa Simmone Jade Makinnonin kanssa. Hieno mies.
Vierailija kirjoitti:
Ketähän se on tällä kertaa mennyt panemaan? Koko ukko täysin saattaen vaihdettava parisuhteissa. Pisti Lisa Bonetin paksuksi ollessaan vielä kihloissa Simmone Jade Makinnonin kanssa. Hieno mies.
Ai, se on sellainen. Alemman tason mies.
Vierailija kirjoitti:
Säästän itseäni Keanulle.
Onko se edes naisiin menevä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästän itseäni Keanulle.
Onko se edes naisiin menevä?
Keanua et hauku.
-sivusta
En ole vieläkään saanut aikaiseksi googlettaa, kuka hän on. Enkä taida viitsiä edelleenkään. Mutta palstamiesten idoli, mitä ilmeisimmin.
Vierailija kirjoitti:
En ole vieläkään saanut aikaiseksi googlettaa, kuka hän on. Enkä taida viitsiä edelleenkään. Mutta palstamiesten idoli, mitä ilmeisimmin.
En minäkään nyt sentään googlettamaan alennu. 1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin Liidelistä semmottet termolekkinssit ja neuletunekan. Omasta mielestä hot.
Kuulostaa kuumalta. Meillä tulee olemaan kova kilpailu. Itse hankin tekonahkalekkarit.