Kuvailkaa millainen on lapsellinen ihminen
Kommentit (45)
Tää hauska,hihittelee,jutut lapsellisia,semmonen.Tunnen moniin eikä se huonojuttu. Se on hyvä,!kun ihmiset erilaisia..
Yleensä minäminä-ihmiset on lapsellisia. Itse aina edelle. Mulle mulle.
Kateelliset, negatiivisella tavalla kateelliset, on myös aika lapsellisia.
Yksi esimerkki lapsellisuudesta on sellainen että asiat vedetään heti täysin ääripäähän. Jos esim. sanoo että laitatko televisiota vähän pienemmälle niin sitten aletaan kiukuttelemaan että ”no minäpä katon sitten ihan kokonaan ilman ääntä että ei häiritse!!!!!”
Sellaset jotka ei voi hillitä omia tunteitaan eikä pysty sen takia toimimaan asiallisesti
Vierailija kirjoitti:
Edelleen katso peiliisi.. siellä on lapsellisuuden huipentuma ja märstinnaamainen pärstä katsomassa suoraan silmiin takaisin.
Tällainen ihminen kuin tämä kommentoija
Luulee olevansa aina oikeassa, vaikka olisi väärässä
Ei näe itsessään mitään vikaa, syyttää muita omista virheistään. Ei ota vastuuta mistään, jatkuvaa kiukuttelua, jäänyt henkisesti jonnekin teinin tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen katso peiliisi.. siellä on lapsellisuuden huipentuma ja märstinnaamainen pärstä katsomassa suoraan silmiin takaisin.
Tällainen ihminen kuin tämä kommentoija
Juuh . Onneksi en ole kattelemassa sieltä peilistäs märstinnaamaasi takaisin.. sinä lapsellinen hupakko..
Sellainen, joka käyttäytyy lapsellisesti, lapsen omaisesti, kuin pieni lapsi. Ei esimerkiksi hallitse tunteitaan tai käytöstään, ei ota vastuuta tai vähät välittää säännöistä ja hyvästä käytöksestä.
Epäkypsä, ikuinen pikkupoika/tyttö, ottaa kaiken leikkinä, huumorintaju teini-ikäisen tasoa
Epäkypsä, rajaton käytös. Oma napa edellä kaikkialla.
nauraa jonkun ulkonäölle, lällättelee, ei mieti muita, yksinkertainen,
Vierailija kirjoitti:
nauraa jonkun ulkonäölle, lällättelee, ei mieti muita, yksinkertainen,
Ahaa okei. Jotain muuta yhtä tarkkanäköistä analyysia?
epäkypsä