Voiko ensihuuma syttyä uudestaan?
Aloimme puoli vuotta sitten seurustelemaan ja vietimme aikaa todella tiiviisti. Asumme lähekkäin joten vietimme yöt aina yhdessä. Muutama kuukausi sitten pelästyin, että miehen alkuhuuma/kiinnostus oli lopahtanut. Ei ollut enää maailmanloppu jos ei keretty joka päivä näkemään tai kaikkia litä yhdessä viettämään. Mies alkoi käydä viikottain kavereidensa kanssa ulkona baareissa ja otin siitä itseeni.
Kuukausi sitten päätin etten mäkään ala kotona odottelemaan, kun toisen viikonloput kuluu aina kavereiden ja kaljan parissa. Tähän todettakoon, että mies kyllä lähes aina pyysi ja pyytää mua mukaan kun lähtee kavereidensa kanssa. Aloin kuitenkin itsekin näkemään omia kavereitani ennä ollutkaan enää joka päivä vapaa näkemään miestäni.
Nyt tässä viimeisten viikkojen aikana olen huomannut, että olemme uudestaan lähennytty. Mies pyytää joka päivä yöksi, haluaa viettää kanssani aikaa ja jokaviikkoiset ryyppyillatkin loppuneet. Suhteemme voi todella hyvin ja olen kaikin puolin onnellinen. Kysymys kuuluu: onko muille käynyt näin että ensihuuma ikään kuin katoaa mutta palaa takaisin?
On käynyt, ehdittiin jo erotakin mutta nyt suhteemme on Abban sanoin "as good as new" (hyvä biisi btw)