Laita kuukaudet parhausjärjestykseen
Mitkä ovat lempikuukautesi? Entä inhokkisi? Laita kaikki vuoden kuukaudet järjestykseen siten, että listan ensimmäisenä on lempikuukautesi ja viimeisenä vähiten mieluisa kuukausi :)
Kommentit (46)
Parhaat:
Syys
Joulu
Elo
Huonot:
Maalis
Huhti
Kesä
Tykkään lämmöstä juu, mutta vihaan liikaa valoa. Kuten joku muukin sanoi, etelässä on ihanaa kun on lämmin mutta illalla tulee ajoissa pimeää. Kevään valo on ihan kamalaa ja ulkona on paljasta ja likaista. Joulukuu on ihana, pimeää ja tunnelmallista.
Heinäkuu
Kesäkuu
Elokuu
Toukokuu
Joulukuu
Huhtikuu
Syyskuu
Lokakuu
Maaliskuu
Helmikuu
Tammikuu
Marraskuu
Kesäkuu, toukokuu, heinäkuu, elokuu, joulukuu, syyskuu, helmikuu, maaliskuu, marraskuu, huhtikuu, tammikuu, lokakuu
Kesän alussa on ihanat ilmat ja kesän odotusta. Kesä on kivaa ja lämmintä aikaa, kunhan ei ole liian kuuma. Joulukuussa on joulu. Syyskuussa ihanat ilmat. Helmikuussa usein myös. Nuo loppukuut onkin vähän masentavia sateineen ja loskineen.
1. helmikuu
2. joulukuu
3. tammikuu
4. syyskuu
5. maaliskuu
6. lokakuu
7. huhtikuu
8. marraskuu
9. toukokuu
10. kesäkuu
11. elokuu
12. heinäkuu
Heinäkuu, heinäkuu, heinäkuu, kesäkuu, elokuu ja vielä pari heinäkuuta!
Mä rakastan ja tarvitsen aurinkoa ja lämpöä! Lisäksi heinäkuussa on usein lomaa, eikä lapsetkaan sairasta juurikaan. Mun puolesta vois olla aina heinäkuu!
Syys, touko, loka, huhti, marras, maalis, helmi, joulu, tammi, kesä, elo, heinä.
Kesäkauden aurinko, helle, hyttyset, ampiaiset, käärmeet ja yltiövaloisuus ovat mulle liikaa. Paukkupakkasiakaan en rakasta. Syksy ja kevät ovat mun vuodenaikojani.
Joulukuu
Heinäkuu
Elokuu
Kesäkuu
Marraskuu
Syyskuu
Lokakuu
Tammikuu
Helmikuu
Maaliskuu
Toukokuu
Huhtikuu
Olen jouluihminen joten joulukuu on suosikki. Sitten tulevat kesäkuukaudet lämpimämmästä viileämpään. Sitten syyskuukaudet. Sitten kylmimmät talvikuukaudet. Ja lopuksi kevät. Kevät on mulla jotenkin masentavaa aikaa, ei ole enää talvi muttei vielä kesäkään, vaan jotain epämääräistä siltä väliltä.
En pysty laittamaan järjestykseen, koska pidän lähes kaikista omalla tavallaan. Marraskuu on ainoa, jonka voisin jättää väliin vuosittain.
Heinä, elo, kesä, touko, huhti, joulu, maalis, helmi, syys, tammi, marras, loka
Heinäkuu
Elokuu
Kesäkuu
Toukokuu
Syyskuu
Helmikuu
Huhtikuu
Maaliskuu
Tammikuu
Joulukuu
Lokakuu
Marraskuu
Helmikuu on paras kuu, koska silloin rahat riittä parhaiten
Joulukuu on toiseksi paras kuu, koska silloin tulee veronpalautukset ja on joulu
Huhtikuu on kolmantena, koska se loppuu vappuun ja
Toukokuu on neljäntenä, koska se alkaa vapusta
Tammikuu on mukava, koska joulusta on vain vähän aikaa ja on ehkä 2 arkipyhää ja kaiken voi taas aloittaa uudestaan uuden vuoden myötä
Maaliskuukin on ihan ookoo, koska silloin on muilla talvilomat ja mulla paljon töitä ja siitä tulee ihan ookoo tili
Kesä- ja heinäkuu on ihan semmoisia hälläväliä, se on tietenkin parempi, jolle kesäloma sattuu.
Marraskuu on aika lailla pyllystä, koska on pimeää ja liukasta ja kylmää, mutta vielä inhottavampi on
Lokakuu, koska silloin se kylmyys, liukkaus ja pimeys tulee uutuuttaan
Elokuu on huonoin, koska silloin ei koskaan riitä rahat
kesäkuu
heinäkuu
toukokuu
huhtikuu
elokuu
syyskuu
maaliskuu
lokakuu
joulukuu
marraskuu
tammikuu
helmikuu
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:30"]
kesäkuu
heinäkuu
toukokuu
huhtikuu
elokuu
syyskuu
maaliskuu
lokakuu
joulukuu
marraskuu
tammikuu
helmikuu
[/quote]
Rakastan kevättä ja kesää. Syksykin menee, mutta pimein ja kylmin aika ei nappaa.
Elokuu
Syyskuu
Huhtikuu
Joulukuu
Marraskuu
Heinäkuu
Toukokuu
Kesäkuu
Helmikuu
Tammikuu
Lokakuu
Maaliskuu
Heinä, touko, kesä (yleensä huono sää) elo, huhti, joulu, maalis, syys, helmi, tammi, marras, loka
Heinäkuu
Elokuu
Kesäkuu
Toukokuu
Huhtikuu
Syyskuu
Joulukuu
Helmikuu
Tammikuu
Lokakuu
Marraskuu
Rakastan kesän ihania valoisia öitä <3
Elokuu, syyskuu, kesäkuu, heinäkuu, toukokuu, joulukuu, lokakuu, helmikuu, tammikuu, huhtikuu, maaliskuu, marraskuu
Alkukesä olisi muuten paras mutta siitepöly pilaa sen. Tykkään syksyn väreistä ja pimeistä illoista enemmän kuin kevään kovasta valosta joka mm. paljastaa kaikki kodin pölyt ja epäkohdat.
Tää oliki kiva kysymys :) Tässä mun järjestys
Joulukuu (rakastan joulua, pimeyttä, tunnelmaa, pakkasta)
Elokuu (on vielä hellepäivä mutta aavistus syksystä, vesisadetta)
Heinäkuu (Ihana keskikesä, kaikki on lomalla ja iloisia)
Marraskuu (kohta on joulukuu :D monia synttäreitä ja pikkujouluja aina tässä kuussa)
Syyskuu (vielä lämmintä mutta ihanan syksyistä)
Lokakuu
Tammikuu (ihanat pakkaset ja talviaktiviteetit)
Kesäkuu (juhannus ja valoisuus yötä päivää)
Toukokuu
Huhtikuu
Helmikuu
Maaliskuu (loskaa ja likaista joka paikassa :( )
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:25"]
Helmikuu on paras kuu, koska silloin rahat riittä parhaiten
Joulukuu on toiseksi paras kuu, koska silloin tulee veronpalautukset ja on joulu
Huhtikuu on kolmantena, koska se loppuu vappuun ja
Toukokuu on neljäntenä, koska se alkaa vapusta
Tammikuu on mukava, koska joulusta on vain vähän aikaa ja on ehkä 2 arkipyhää ja kaiken voi taas aloittaa uudestaan uuden vuoden myötä
Maaliskuukin on ihan ookoo, koska silloin on muilla talvilomat ja mulla paljon töitä ja siitä tulee ihan ookoo tili
Kesä- ja heinäkuu on ihan semmoisia hälläväliä, se on tietenkin parempi, jolle kesäloma sattuu.
Marraskuu on aika lailla pyllystä, koska on pimeää ja liukasta ja kylmää, mutta vielä inhottavampi on
Lokakuu, koska silloin se kylmyys, liukkaus ja pimeys tulee uutuuttaan
Elokuu on huonoin, koska silloin ei koskaan riitä rahat
[/quote]
Öö, siis sä perustelet näitä rahojen riittämisellä tai riittämättämyydellä? Miten ois tehdä töitä jotta tulis sitä rahaakin?
1. Heinäkuu
2. Elokuu
3. Kesäkuu
4. Joulukuu
5. Syyskuu
6. Toukokuu
7. Huhtikuu
8. Maaliskuu
9. Helmikuu
10. Tammikuu
11. Lokakuu
12. Marraskuu
Kesä on ihanaa, mutta niin on myös joulun aika ja kevättalvi. Pidän myös alkusyksyn raikkaista päivistä. Rankempaa on ainoastaan synkkä, pimeä syksyaika ja kaikista kylmin ja pimein talvi. Mutta niistäkin selviää punaviini ja kynttilöiden avulla.