Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaanako?

Vierailija
07.05.2015 |

Mulla on vähän erikoinen tilanne ja kaipailisin mielipiteitä, että mitä tässä voisi olla meneillään. Olen ollut suojaamattomassa yhdynnässä huhtikuussa useampaan otteeseen. Kiertoni on yleensä 28 päivää ja maaliskuussa menkkani alkoivat 26pv(26.3), jonka jälkeen meni 36 päivää, ennenkuin seuraavat alkoivat (30.4), eli kellontarkat menkkani olivat yli viikon myöhässä. 

Huokaisin kuitenkin helpotuksesta siinä vaiheessa kun menkat lopulta alkoivat, mutta nyt kuitenkin muutamana päivänä minulla on ollut aaltoilevaa pitkin päivää olevaa huonoa oloa, oksettaa ja nälkä on ihan käsittämätön koko ajan, mikä ei ole minulle yhtään tyypillistä. Olen todella hoikka ollut aina, mutta nyt olen oikeasti alkanut lihomaan, liekö johtuu siitä, että syön niin paljon ja herkkujakin tekee mieli jatkuvasti. Lisäksi minulla on pää kipua ja tänään alkoi alaselässä kivut. Voisiko tässä nyt kuitenkin menkoista huolimatta olla raskaus kyseessä, mitä mieltä olette? 

Kiitos jo etukäteen vastaajille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa lukea > päivämäärät!!!!!!

Vierailija
2/8 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm ootappa kun kurkkaan kristallipallooni.. tai sitten lyhyt kertaus. 1. Aina on riski raskautua kun seksiä harrastaa. Toisekseen, opettele käyttämään ehkäisyä. Kolmas: tee testi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän että aina on riski raskautua, enkä kirjoittanut tänne siksi, että saisin kuulla valistusta ehkäisystä. Jokainen valitsee oman tiensä, siitä on turha kenenkään tulla mitään sanomaan. Vaikka eihän näiltä näköjään voi välttyä. Kysyin vain mielipidettä asiaan että onko kuinka todennäköistä raskaus jos jollain sattunut sama tilanne joskus olemaan, kiitos kuitenkin.

Vierailija
4/8 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voit olla. Mullakin tuli niukat kuukautiset raskautumisesta huolimatta, mutta suht ajallaan kylläkin.. Käy ostamassa testi. Muutaman euron maksaa halvimmat ja saat mielenrauhan

Vierailija
5/8 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teethän abortin, jos olet raskaana?

Vierailija
6/8 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:45"]

Joo voit olla. Mullakin tuli niukat kuukautiset raskautumisesta huolimatta, mutta suht ajallaan kylläkin.. Käy ostamassa testi. Muutaman euron maksaa halvimmat ja saat mielenrauhan

[/quote]

Ohis. Miten niukat olivat? Mulla edelliset kuukautiset tosi niukat ja nyt hieman epäilyttää. Testin tilasin varmuuden vuoksi, mutta postissa yhä.

Vierailija
7/8 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:45"]

[/quote]

Ohis. Miten niukat olivat? Mulla edelliset kuukautiset tosi niukat ja nyt hieman epäilyttää. Testin tilasin varmuuden vuoksi, mutta postissa yhä.
[/quote]

Ööh mikset ostanut kaupasta/apteekista?

Vierailija
8/8 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:45"] Joo voit olla. Mullakin tuli niukat kuukautiset raskautumisesta huolimatta, mutta suht ajallaan kylläkin.. Käy ostamassa testi. Muutaman euron maksaa halvimmat ja saat mielenrauhan [/quote] Ohis. Miten niukat olivat? Mulla edelliset kuukautiset tosi niukat ja nyt hieman epäilyttää. Testin tilasin varmuuden vuoksi, mutta postissa yhä. [/quote] Ööh mikset ostanut kaupasta/apteekista?

[/quote]

No ei sillä niin kiire ole, muutama päivä sinne tänne. En usko olevani raskaana, mutta ajattelin että parempi kuitenkin nyt varmistaa. Lisäksi, netistä saa halpoja testejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan