Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teen raskaustestejä, vaikka emme edes yritä lasta

Vierailija
07.05.2015 |

Haluaisin jo niin saada perheen. Emme kuitenkaan ole vielä yrittäneet lasta, eikä varmaan yritetäkään vielä pitkään aikaan. Olemme 27- ja 28-vuotiaita ja suhteessa yli kaksi vuotta. Nyt olen alkanut haaveilla vähän liikaa ja olen tehnyt pari kertaa raskaustestin, sillä olen kuvitellut itselleni raskausoireita. Olenko tulossa hulluksi? Miksi edes haluaisin lisääntyä tässä sairaassa maailmassa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tullut hulluksi, pitkässä parisuhteessa on normaalia tehdä silloin tällöin raskaustestejä, vaikka käyttäisi ehkäisyä. Ja jos vauvakuume on mielestäsi hulluutta, niin kyllä, olet tullut hulluksi. Käsittääkseni vauvakuume on normaali tila parisuhteilevalle naiselle.

Vierailija
2/8 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:40"]

Et ole tullut hulluksi, pitkässä parisuhteessa on normaalia tehdä silloin tällöin raskaustestejä, vaikka käyttäisi ehkäisyä. Ja jos vauvakuume on mielestäsi hulluutta, niin kyllä, olet tullut hulluksi. Käsittääkseni vauvakuume on normaali tila parisuhteilevalle naiselle.

[/quote]

Joku taitaa olla ekaa kertaa oikein parisuhteessa. Vautsi vau!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:14"]Haluaisin jo niin saada perheen. Emme kuitenkaan ole vielä yrittäneet lasta, eikä varmaan yritetäkään vielä pitkään aikaan. Olemme 27- ja 28-vuotiaita ja suhteessa yli kaksi vuotta. Nyt olen alkanut haaveilla vähän liikaa ja olen tehnyt pari kertaa raskaustestin, sillä olen kuvitellut itselleni raskausoireita. Olenko tulossa hulluksi? Miksi edes haluaisin lisääntyä tässä sairaassa maailmassa?
[/quote]

Jos ei yritä lasta , käyttää siis ehkäisyä???

Jos käyttää ehkäisyä, tekee raskaustestejä... Mielisairas !!!

Vierailija
4/8 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin teen välillä, vaikka on tuplaehkäisy käytössä. Pelkään raskaaksi tulemista niin paljon. Suomen sterilisaatiolainsäädäntö haistattakoon pitkän...

Vierailija
5/8 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sama kun oltiin seurusteltu 2,5 vuotta ja sitten tajusin, että vauvakuume ilmoitteli itsestään, biologinen kello tikitti todella kuuluvasti. No sanoin miehelle varovasti, että entä jos jättäisimme ehkäisyn pois ja eipä siinä mennyt kuin se ensimmäinen kierto niin raskaana oltiin. Eli voisiko sullakin olla kyse ihan oikeasta vauvakuumeesta?

Ei sille ole järjellistä selitystä aina että miksi tulee se tarve lisääntyä

Vierailija
6/8 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:16"]

Ei sille ole järjellistä selitystä aina että miksi tulee se tarve lisääntyä

[/quote]Merkityksen kaipuutahan se yleensä on. Ja aika iso osa myös sosiaalista kelloa.

Vierailija
7/8 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:14"]Haluaisin jo niin saada perheen. Emme kuitenkaan ole vielä yrittäneet lasta, eikä varmaan yritetäkään vielä pitkään aikaan. Olemme 27- ja 28-vuotiaita ja suhteessa yli kaksi vuotta. Nyt olen alkanut haaveilla vähän liikaa ja olen tehnyt pari kertaa raskaustestin, sillä olen kuvitellut itselleni raskausoireita. Olenko tulossa hulluksi? Miksi edes haluaisin lisääntyä tässä sairaassa maailmassa? [/quote] Jos ei yritä lasta , käyttää siis ehkäisyä??? Jos käyttää ehkäisyä, tekee raskaustestejä... Mielisairas !!!

[/quote]

Ehkäisy ei toimi 100% varmuudella. Jos on raskausoireita, on viisasta tehdä testi.

Vierailija
8/8 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä ja kun seurusteluakin takana jo pari vuotta olisi korkea aika puhua ihan realistisella tasolla perheenlisäyksestä, vielä teillä ei mikään kiire ole mutta jo kahden vuoden päästä asia on sen verran kiirellinen ettei kannattaisi enää odotella, jos puitteet on kunnossa.

Mitä mieltä miehesi on?